ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پد شارژ بی‌سیم شیائومی با قابلیت شارژ همزمان سه دستگاه معرفی شد

شیائومی امروز در مراسمی از جدیدترین محصولاتش رونمایی کرد و در کنار گوشی‌های می ۱۱ پرو و می ۱۱ اولترا، یک پد شارژ بی‌سیم را هم به نمایش گذاشته شد که می‌تواند همزمان سه دستگاه ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۹ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

شیائومی امروز در مراسمی از جدیدترین محصولاتش رونمایی کرد و در کنار گوشی‌های می ۱۱ پرو و می ۱۱ اولترا، یک پد شارژ بی‌سیم را هم به نمایش گذاشته شد که می‌تواند همزمان سه دستگاه را با سرعت ۲۰ وات شارژ کند.

به گفته شیائومی، این پد شارژ از ۱۹ کویل بهره می‌برد و همین ویژگی باعث می‌شود که دستگاه‌ها را در هر بخشی از پد که قرار دهید، شارژ شوند. سایر شارژرهای بی‌سیم از بخش مشخصی برای قرارگیری گوشی یا محصولات دیگر بهره می‌برند که می‌تواند برای کاربران دردساز شود، اما جدیدترین پد شیائومی فاقد چنین مشکلی است.

شیائومی با این پد شارژر رقبا را به چالش می‌کشد و باعث راحتی کاربران می‌شود. علاوه بر این، توسط آن می‌توان تمام دستگاه‌هایی که از شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کنند را شارژر کرد که شامل آیفون‌های جدید، اپل واچ‌ها و حتی ایرپادهای اپل می‌شود.

این پد شارژ شباهت زیادی به پد شارژ «ایرپاور» اپل دارد که در سال ۲۰۱۷ معرفی شد، اما دو سال بعد کوپرتینویی‌ها از لغو این پروژه خبر دادند که دلیلش، عدم دستیابی به استانداردهای موردنظر این کمپانی بود.

اپل هیچ وقت قیمت ایرپاور را معرفی نکرد، برای همین نمی‌توان به راحتی پد شارژر شیائومی را با آن مقایسه کرد. با این وجود، پد شارژ بی‌سیم چینی‌ها با قیمت ۹۰ دلار به فروش می‌رسد که با توجه به سرعت شارژ بالا، استفاده از کویل‌های زیاد و شارژ همزمان سه دستگاه می‌توان آن را منطقی دانست.

باید منتظر ماند و دید کاربران چه استقبالی از این پد شارژ بی‌سیم می‌کنند و آیا حاضر به پرداخت ۹۰‌ دلار برای تصاحب این محصول خواهند بود یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی