ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

فولکس واگن برای تغییر ذهنیت مردم آمریکا نام خود را در این بازار به ولتس واگن تغییر می‌دهد

فولکس واگن با هدف حرکت به سمت تولید محصولات برقی نام خود را در بازار آمریکا به «ولتس واگن» تغییر خواهد داد. طبق خبر منتشر شده توسط CNBC آمریکا فولکس واگن قصد دارد تا محصولات ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۵

فولکس واگن با هدف حرکت به سمت تولید محصولات برقی نام خود را در بازار آمریکا به «ولتس واگن» تغییر خواهد داد.

طبق خبر منتشر شده توسط CNBC آمریکا فولکس واگن قصد دارد تا محصولات برقی خود را در این بازار با نام ولتس واگن به فروش برساند و تا مدت زمان نامشخصی محصولات معمولی احتراق داخلی همچنان با برند فعلی فولکس واگن به فروش خواهد رسید.

در حال حاضر سخنگوی برند فولکس واگن در استرالیا با رد این مسئله که با یک دروغ ماه آپریل طرف هستیم اعلام کرد که این مسئله به احتمال زیاد تنها محدود به بازار آمریکای شمالی خواهد بود تا به نوعی آن خدشه‌ای که به برند فولکس واگن پس از ماجرای دیزل گیت به وجود آمد از اذهان عمومی پاک شود.

در اوایل ماه جاری میلادی فولکس واگن با انتقاد از قوانین دست و پا گیر زیست محیطی در کشور استرالیا، اعلام کرد که بازار خودرو این کشور در صورت عدم تغییر و تطبیق پذیری برای همیشه یک بازار جهان سومی باقی خواهد ماند.

در حال حاضر شرکت فولکس واگن دو محصول با نام های ID.3 و ID.4 را به صورت جهانی عرضه می‌کند و در برنامه خود عرضه مدل ID.6 و عرضه مدل مخصوص بازار داخلی چین را دارد.

در حال حاضر مدل ID.4 با برچسب قیمتی 40 هزار دلار در اکثر ایالت های آمریکا به فروش می‌رسد.

فولکس واگن سرمایه گذاری سنگینی با همکاری دو کشور آمریکا و چین را دنبال می‌کند و در سمت آمریکایی سرمایه گذاری علمی و در سمت چینی سرمایه گذاری در بخش تولید کرده است. به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک فولکس واگن با همراهی شرکت آمریکایی تسلا تحول اساسی در بازار و صنعت خودرو ایجاد کنند.

پیشتر در خبری فولکس واگن اعلام کرده بود که این شرکت توسعه موتورهای احتراق داخلی بنزین و گازوییلی را متوقف خواهد کرد و این مسئله شامل برندهای زیر مجموعه این شرکت نیز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی