ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پی‌پل پرداخت با بیت کوین، اتریوم و لایت کوین را فعال کرد

مدت‌هاست از برنامه پی‌پل برای پشتیبانی از رمزارزها به عنوان یک روش پرداخت اطلاع داریم و حالا این اپ پرداخت اعلام کرده که کاربران در ایالات متحده آمریکا می‌توانند دست به چنین اقدامی بزنند و ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۵:۲۲

مدت‌هاست از برنامه پی‌پل برای پشتیبانی از رمزارزها به عنوان یک روش پرداخت اطلاع داریم و حالا این اپ پرداخت اعلام کرده که کاربران در ایالات متحده آمریکا می‌توانند دست به چنین اقدامی بزنند و پرداخت با رمزارزها برای آن‌ها فعال می‌شود.

اواخر سال گذشته میلادی پی‌پل امکان خرید و فروش رمزارزها توسط اپ خود را برای کاربران آمریکایی ممکن کرد و حالا با قابلیت «Checkout with Crypto» به کاربران اجازه می‌دهد که در کمترین زمان ممکن بیت کوین، اتریوم، لایت کوین یا بیت کوین کش خود را بدون پرداخت کارمزد اضافه به دلار آمریکا تبدیل کرده و تراکنش را کامل کنند.

در صورتی که فروشنده‌ای دلار ایالات متحده آمریکا را قبول نکند، پی‌پل آن را با نرخ‌های تبدیل استاندارد به ارزهای محلی تبدیل می‌کند.

در صورتی که کاربری در آمریکا دارای مقدار کافی رمزارز برای خرید باشد، چنین قابلیتی بطور خودکار برایش ظاهر می‌شود. علاوه بر این، می‌توان مقدار هر رمزارز برای خرید را مشاهده کرد، البته برای هر خرید تنها می‌توان از یک نوع رمزارز استفاده کرد.

پی‌پل

پی‌پل اولین اپ پرداختی نیست که امکان پرداخت با رمزارزها را برای کاربرانش فراهم کرده. در سال ۲۰۱۸ رقیب این برنامه یعنی «Square» پشتیبانی از بیت کوین را به اپ Cash خود اضافه کرد. با این وجود پشتیبانی از رمزارز به عنوان روشی برای پرداخت، پی‌پل را به یک کیف پول دیجیتال و صرافی رمزارز مطرح تبدیل می‌کند.

این اقدام اخیر باعث افزایش استفاده از رمزارزها می‌شود، البته با اعلام این خبر قیمت بیت کوین افزایش پیدا کرد و حالا دوباره در مرز ۶۰ هزار دلار قرار گرفته. با ورود گسترده‌تر پی‌پل و Square به بازار رمزارزها و همچنین احتمال سرمایه‌گذاری بیشتر شرکت‌هایی مانند تسلا در این بازار، انتظار می‌رود رشد قیمت رمزارزها در ماه‌های آینده ادامه داشته باشد، البته شاید سیاستگذاران با اقدامات مختلفی مانع چنین رشدی شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی