ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

تویوتا یاریس کراس Adventure با چهره‌ای خشن‌تر معرفی شد

تویوتا نسخه‌ای جدید از یاریس کراس را به سبد محصولات خود اضافه کرد. این نسخه حامل پسوند Adventure (به معنای ماجراجویی) بوده و در مقایسه با مدل استاندارد از چهره‌‌ای اسپرت‌تر و یا به عبارت ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۲:۴۵

تویوتا نسخه‌ای جدید از یاریس کراس را به سبد محصولات خود اضافه کرد. این نسخه حامل پسوند Adventure (به معنای ماجراجویی) بوده و در مقایسه با مدل استاندارد از چهره‌‌ای اسپرت‌تر و یا به عبارت بهتر آفرودتر برخوردار است.

یاریس کراس Adventure از سپرهای متفاوتی سود می‌برد. این سپرها کراس‌اوور کوچک ژاپنی‌ را عبوس‌تر و مناسب برای مسیرهای خارج جاده نشان می‌دهند. ریل‌های سقفی و رینگ‌های 18 اینچی خاکستری تیره از دیگر وجوه تمایز این نسخه با مدل استاندارد هستند.

در داخل کابین سقف مشکی، قطعات تزئینی مشکی پیانویی و طلایی و همچنین طرح خاص روکش صندلی‌ها از ویژگی‌های تویوتا یاریس کراس Adventure هستند.

تازه‌ترین محصول تویوتا در دو نسخه استاندارد و پریمیر تولید خواهد شد. نسخه پریمیر همانطور که از نامش پیداست، در رده‌ای بالاتر قرار گرفته و لوکس‌تر از مدل استاندارد است. صندلی‌های چرمی، درب برقی صندوق عقب با قابلیت باز شدن از طریق حرکت پا، هداپ دیسپلی، امکان سفارش ترکیب رنگ دوگانه و رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی با طرح اختصاصی، جزو وجوه تمایز این نسخه به شمار می‌روند. آنطور که تویوتا اعلام کرده، نسخه پریمیر فقط به مدت 12 ماه از زمان عرضه در دسترس خواهد بود.

تویوتا یاریس کراس Adventure

در اروپا یاریس کراس و نسخه Adventure آن با موتور 1.5 لیتری بنزینی و یک موتور برقی کوچک که در مجموع 114 اسب بخار قدرت تولید می‌کنند، به فروش خواهد رسید. این کراس‌اوور کوچک به سیستم هوشمند انتقال قدرت به هر چهار چرخ مجهز است. در شرایط عادی این سیستم نیرو را به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد، اما در صورت نیاز و بسته به وضعیت مسیر ممکن است هر چهار چرخ را از نیروی تولیدی موتور بهره‌مند سازد.

ناگفته نماند یاریس کراس Adventure در بریتانیا با نام Dynamic عرضه خواهد شد. فروش و تحویل این خودرو از ماه سپتامبر در اروپا آغاز می‌شود، اما علاقه‌مندان می‌توانند از سه‌ماهه دوم امسال نسبت به پیش‌خرید آن اقدام کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • linkin park
    linkin park | ۱۵ فروردین ۱۴۰۰

    جلوش شبیه اسپورتیج و عقبش شبیه رافور.

  • _armyn
    _armyn | ۱۲ فروردین ۱۴۰۰

    این الان خشنه؟؟ ? هرچی لکسوس گل میکاره تو طراحی تویوتا رنگ قهوه ای میکشه به ماشینهاش

مطالب پیشنهادی