ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ZTE از گوشی‌های میان‌رده سری S30 با پشتیبانی از شبکه 5G رونمایی کرد

شرکت ZTE سه گوشی هوشمند میان‌رده از سری S30 را معرفی کرد که از در کنار پشتیبانی از شبکه 5G، به نمایشگر باکیفیت و دوربین قدرتمند مجهز شده‌اند و از فناوری شارژ سریع هم پشتیبانی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۵

شرکت ZTE سه گوشی هوشمند میان‌رده از سری S30 را معرفی کرد که از در کنار پشتیبانی از شبکه 5G، به نمایشگر باکیفیت و دوربین قدرتمند مجهز شده‌اند و از فناوری شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کنند.

ZTE S30 پرو

این گوشی هوشمند در مقایسه با محصولات دیگر قدرت بالاتری دارد و قدرتش را چیپ اسنپدراگون 768G تامین می‌کند. این دستگاه بطور استاندارد به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از رابط کاربری MyOS 11 مبتنی بر اندروید ۱۱ بهره می‌برد. این نرم افزار در تمام گوشی‌های سری S30 مورد استفاده قرار گرفته است.

گوشی ZTE S30 پرو به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس، نسبت تصویر ۲۰:۹ و رفرش ریت ۱۴۴ هرتز با نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۶۰ هرتز مجهز شده که از +HDR10 پشتیبانی می‌کند و بطور ۱۰۰ درصد گاموت رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. حداکثر روشنایی این پنل به ۸۰۰ نیت می‌رسد و سنسور اثر انگشت زیر آن قرار دارد.

ZTE برای این گوشی هوشمندش یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۵۵ واتی درنظر گرفته. در مرکز بخش بالایی نمایشگر یک حفره به چشم می‌خورد که دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی با پشتیبانی از هوش مصنوعی اسنپدراگون را میزبانی می‌کند.

روی پنل پشتی این دستگاه دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی قرار گرفته که قادر به ضبط ویدیوهای 4K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه است. این محصول همچنین از دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق بهره می‌برد. این دستگاه از سه روز دیگر تنها در یک نسخه با قیمت ۴۶۰ دلار روانه بازار چین می‌شود.

ZTE S30

این گوشی هوشمند شباهت زیادی به مدل پرو دارد، با این حال مشخصات فنی آن ضعیف‌تر است و با قیمت کمتری فروخته می‌شود. دسترسی به شبکه 5G به لطف چیپ دیمنسیتی ۷۲۰ صورت می‌گیرد و در نسخه پایه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

در جلوی گوشی ZTE S30 نمایشگر ۶.۶۷ اینچی LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس و رفرش ریت ۹۰ هرتز قرار دارد. نرخ نمونه‌برداری لمسی این پنل به ۲۴۰ هرتز می‌رسد.

این دستگاه به یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی مجهز شده و روی پنل پشتی آن دوربین اصلی چهارگانه به چشم می‌خورد. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است که در کنار آن دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق قرار دارد. کاربران با این گوشی هوشمند می‌توانند ویدیوهای 4K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه بگیرند.

گوشی ZTE S30 از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد و در نسخه پایه با قیمت ۳۳۵ دلار به فروش می‌رسد. اگر کاربران به دنبال خرید این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی باشند، باید ۳۰ دلار هزینه بیشتری بپردازند.

ZTE S30 SE

در پایان به سراغ ارزان‌ترین گوشی سری S30 می‌رویم که از چیپ ۷ نانومتری دیمنسیتی ۷۰۰ با مودم 5G بهره می‌برد. این گوشی هوشمند ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

ZTE S30 SE هم نمایشگر ۶.۶۷ اینچی LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس دارد، اما دیگر در آن خبری از رفرش ریت بالا نیست. سنسور اثر انگشت آن مانند مدل استاندارد روی فریم قرار گرفته است.

با وجود چنین کمبودهایی، این گوشی میان‌رده یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی دارد و از شارژ معکوس هم پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین پورت USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دارد.

روی پنل پشتی این محصول دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی قرار گرفته که می‌تواند ویدیوهای 1080p ضبط کند. گوشی ZTE S30 SE همچنین دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی دارد و کاربران برای ثبت تصاویر سلفی هم باید از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده کنند.

این دستگاه سه روز دیگر با قیمت ۲۶۰ دلار وارد بازار می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی