ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ZTE ساعت هوشمند واچ GT و ایرفون بی‌سیم LiveBuds SE را معرفی کرد

شرکت ZTE امروز از دو محصول جدید شامل ساعت هوشمند Watch GT و یک جفت ایرفون بی‌سیم به اسم LiveBuds SE رونمایی کرد. در ادامه نگاهی به مشخصات این دو دستگاه جذاب می‌اندازیم و آن‌ها ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

شرکت ZTE امروز از دو محصول جدید شامل ساعت هوشمند Watch GT و یک جفت ایرفون بی‌سیم به اسم LiveBuds SE رونمایی کرد. در ادامه نگاهی به مشخصات این دو دستگاه جذاب می‌اندازیم و آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

ساعت هوشمند ZTE Watch GT

واچ GT ساعتی با طراحی دایره‌ای و نمایشگری ۱.۲ اینچی از نوع امولد است. این دستگاه بدنه‌ای از آلیاژ آلومینیوم دارد و وزن آن فقط ۳۰ گرم است. ZTE بدنه ساعت خود را با پرداخت ویژه‌ای تولید می‌کند و بندهای آن را در رنگ‌های مشکی، خاکستری، نارنجی، زرد و آبی می‌سازد.

ساعت هوشمند واچ GT می‌تواند ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، وضعیت خواب و میزان استرس را بررسی کند. این محصول GPS داخلی و استاندارد 5ATM دارد تا به‌راحتی بتوانید داخل استخر از این دستگاه استفاده کنید. واچ GT علاوه بر شنا از ۱۵ ورزش دیگر پشتیبانی می‌کند. این دستگاه قابلیت ویژه‌ای برای ورزش فوتبال دارد که می‌تواند موقعیت لحظه‌ای شما را داخل زمین تشخیص دهد و نقشه‌ای از حرکات شما در نقاط مختلف زمین ارائه کند.

از دیگر ویژگی‌های واچ GT می‌توانیم به قابلیت مدیریت نوتیفیکیشن، ثبت از راه دور تصاویر، کنترل موسیقی و وجود چندین واچ فیس مختلف اشاره کنیم. ZTE می‌گوید عمر باتری این ساعت در استفاده عادی به ۱۵ روز می‌رسد و در حالت صرفه‌جویی در انرژی تا ۲۳ روز دوام می‌آورد.

ZTE Watch GT با قیمت ۹۰ دلار در چین عرضه می‌شود و فعلا اطلاعاتی پیرامون عرضه جهانی آن در دسترس نیست.

ایرفون بی‌سیم ZTE LiveBuds SE

ظاهر ایرفون بی‌سیم LiveBuds SE شبیه ایرپاد معمولی اپل است. این دستگاه در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه می‌شود و یک کیس شارژر بیضی‌شکل دارد. LiveBuds SE وزن سبکی دارد و از استاندارد IPX4 بهره می‌برد تا در برابر باران سبک و تعرق مقاوم باشد.

این ایرفون از قابلیت‌هایی مثل کاهش نویز برخوردار است و طبق اعلام ZTE عمر باتری آن در حالت استفاده عادی به یک هفته می‌رسد. ایرفون LiveBuds SE با قیمت ۲۳ دلار راهی بازار چین خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی