ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل برای واکسیناسیون کرونا به کارکنانش مرخصی با حقوق می‌دهد

مدت‌هاست واکسیناسیون کرونا در ایالات متحده آمریکا آغاز شده، اما هنوز تمام مردم این کشور واکسن دریافت نکرده‌اند. حالا اپل برای تشویق کارکنانش، برای آن‌ها مرخصی با حقوق برای زمان دریافت واکسن درنظر گرفته است. ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

مدت‌هاست واکسیناسیون کرونا در ایالات متحده آمریکا آغاز شده، اما هنوز تمام مردم این کشور واکسن دریافت نکرده‌اند. حالا اپل برای تشویق کارکنانش، برای آن‌ها مرخصی با حقوق برای زمان دریافت واکسن درنظر گرفته است.

با شروع پاندمی در ایالات متحده آمریکا در مارس ۲۰۲۰، کوپرتینویی‌ها قدم‌های مختلفی برای مراقبت و محافظت از کارکنان و همچنین مشتریان برداشتند. حالا که پرسنل دوباره به دفاتر بازگشته‌اند، اپل آن‌ها را به دریافت واکسن تشویق می‌کند.

کارکنان می‌توانند برای قرارهای تزریق واکسن درخواست مرخصی با حقوق کنند. اگر کارمندی پس از واکسیناسیون کرونا با عوارض جانبی مانند درد یا بیماری مواجه شود، می‌تواند با دریافت حقوق مرخصی بگیرد.

طبق گزارش بلومبرگ و گفته منابع، اپل به واکسن‌های کرونا دسترسی ندارد و آن‌ها را برای کارکنانش تامین نمی‌کند، با این حال از افراد دارای علائم در دفاتر تست کووید-۱۹ می‌گیرد.

اپل

اپل تمام فروشگاهش در ایالات متحده آمریکا را باز کرده و در آینده نزدیک هم کارکنان به دفاتر بازمی‌گردند. مدیرعامل اپل، تیم کوک اعلام کرده که پرسنل از ماه ژوئن به دفاتر برمی‌گردند، با این حال همچنان امکان دورکاری وجود دارد:

«هیچ جایگزینی برای همکاری حضوری وجود ندارد، با این حال درباره اینکه می‌توانیم کارها را بیرون از دفتر بدون قربانی کردن بهره‌وری یا نتایج انجام دهیم، درس بزرگی آموخته‌ایم. پس از دوران کرونا، تمام قابلیت‌های بی‌نظیر اپل را حفظ می‌کنیم.»

چند روز پیش آمازون واکسیناسیون برخی کارکنانش در انبارها در ایالت‌هایی مانند نوادا و کانزاس را شروع کرد. در این میان تعدادی از هتل‌های زنجیره‌ای و شرکت‌های هواپیمایی هم تزریق واکسن به پرسنل را کلید زده‌اند.

با توجه به چنین رویکردهایی، شاید اپل هم در آینده تصمیم بگیرد کارکنانش را در دفاتر واکسیناسیون کند، با این حال همانطور که بالاتر اشاره کردیم در حال حاضر تنها از پرسنل دارای علائم تست کووید-۱۹ می‌گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی