ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جهرمی: برنامه‌ای برای فیلتر «کلاب‌هاوس» وجود ندارد

وزیر ارتباطات در یکی از اتاق‌های گفتگوی شبکه اجتماعی «کلاب هاوس» حضور پیدا کرد و به سوالات تعدادی از کاربران درباره این پلتفرم پاسخ داد. وی با تاکید بر این‌که بعید می‌داند برنامه‌ای برای فیلتر ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۵

وزیر ارتباطات در یکی از اتاق‌های گفتگوی شبکه اجتماعی «کلاب هاوس» حضور پیدا کرد و به سوالات تعدادی از کاربران درباره این پلتفرم پاسخ داد. وی با تاکید بر این‌که بعید می‌داند برنامه‌ای برای فیلتر این شبکه وجود داشته باشد اعلام کرد تا به حال چنین چیزی در نهادی از دولت یا حاکمیت مطرح نشده است.

وزیر ارتباطات در یکی از اتاق‌های گفتگوی شبکه اجتماعی «کلاب هاوس» حضور پیدا کرد و به سوالات تعدادی از کاربران درباره این پلتفرم پاسخ داد.

محمدجواد آذری جهرمی در پاسخ به این سوال که آیا مکالمات و صحبت‌های گروه‌ها در کلاب هاوس ضبط می‌شود گفت: «هر کسی که در این برنامه است می‌تواند صحبت‌های گروه‌ها را ضبط کند یعنی بحث آزاد و آشکاری است چون صحبت‌ها در یک محیط عمومی اتفاق می‌افتد.»

وی افزود: «همه باید طبیعتا ادب را در هر فضایی رعایت کنند چون جمع یک جمع عمومی است و احترام همدیگر را نگه دارند. حضور در این کلاب مانند مواجه در جلسات حضوری است.» وی با تاکید بر این‌که بعید می‌داند برنامه‌ای برای فیلتر این شبکه وجود داشته باشد تصریح کرد: «تا به حال چنین چیزی مطرح نشده است.»

شبکه اجتماعی کلاب‌هاوس، یک شبکه گفت‌وگو محور است که افراد می‌توانند با حضور در اتاق‌های گفت‌وگوی آن درباره مباحث مختلف صحبت کنند و فعلا مخصوص کاربران iOS است و تا تابستان سال جاری خبری از عرضه نسخه رسمی روی اندروید نیست. باید گفت تا به امروز نسخه رسمی برای اندروید برای کلاب هاوس وجود ندارد و نسخه های غیررسمی آن برای اندروید عرضه شده است.. برخی از سیاستمداران نیز از این پلتفرم برای گفت‌گوی بی‌واسطه با مردم استفاده می‌کنند به طوری که شب گذشته جهرمی و «محمدجواد ظریف» با هشت هزار مخاطب از داخل و خارج ایران به گفتگو نشستند. در این گپ کاربران از جهرمی و ظریف خواستند تا مانع از فیلترینگ کلاب هاوس بشوند.  ظریف در پاسخ گفت: «من و آذری جهرمی نه فیلتر می‌کنیم و نه موافق فیلتر هستیم.»

درباره کلاب هاوس و ویژگی‌های آن می‌توانید در این لینک به اطلاعات بیشتری دست پیدا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Kamiyar Shahbazzadeh
    Kamiyar Shahbazzadeh | ۱۳ فروردین ۱۴۰۰

    نه تو رو خدا جان من بیاین فیلتر کنین اصلنم خجالت نکشین🤣🤣🤣

  • molavy
    molavy | ۱۲ فروردین ۱۴۰۰

    جالبه که اینها تو این برنامه ول هستند
    فقط نسخه آیفون داره اینها هم که عشق اپل و آیفون،
    تو این شرایطی که مردم یک گوشی ساده هم خریدش سخن شده براشون

  • عزراییل
    عزراییل | ۱۲ فروردین ۱۴۰۰

    پس حتما فیلتر میشه

مطالب پیشنهادی