ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت Duet تیک تاک به Reels اینستاگرام اضافه شد

اینستاگرام تا به امروز برخی قابلیت‌های تیک تاک را به Reels آورده و حالا شاهد افزودن یکی دیگر از ویژگی‌های تیک تاک به آن هستیم. این قابلیت که «Remix» نام دارد، مشابه ویژگی Duet تیک ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

اینستاگرام تا به امروز برخی قابلیت‌های تیک تاک را به Reels آورده و حالا شاهد افزودن یکی دیگر از ویژگی‌های تیک تاک به آن هستیم. این قابلیت که «Remix» نام دارد، مشابه ویژگی Duet تیک تاک عمل می‌کند.

با استفاده از این قابلیت می‌توانید با استفاده از ویدیوی خودتان با Reel یک کاربر دیگر ارتباط برقرار کنید. برای اینکه Reel شما با کاربر دیگری ترکیب شود، باید روی آیکون منو ضربه بزنید و گزینه «Remix this Reel» را انتخاب کنید. شما می‌توانید ویدیوی موردنظرتان را از طریق اپ اینستاگرام ضبط کنید یا اینکه یک ویدیوی از پیش ضبط شده را آپلود کنید.

در این قابلیت چندین ابزار ویرایشی در اختیارتان قرار می‌گیرد که برای مثال می‌توان به کنترل صدا اشاره کرد. شما می‌توانید صدای اصلی یا صدای ضبط شده را کنترل یا به آن صدا اضافه کنید.

اینستاگرام

تنها ویدیوهایی که جدید ضبط شده باشند، بطور خودکار دارای قابلیت Remix هستند. با این حال اگر هم اکنون یک ویدیوی Reel دارید و می‌خواهید دیگران ویدیوی خودشان را کنار آن قرار دهند، می‌توانید با رفتن به منو و انتخاب گزینه «Enable Remixing»، چنین قابلیتی را فعال کنید. اگر به دنبال غیرفعالسازی آن برای تمام Reels باشید، باید به تنظیمات پروفایل بروید.

شما می‌توانید از طریق تب فعالیت، ترکیب ویدیوهای دیگران با خود را ببینید. اگر شما با ویدیوی کاربر دیگری Remix بسازید، نتیجه‌اش در بخش Reels پروفایلتان ظاهر می‌شود.

قابلیت Reels کمتر از یکسال پیش ارائه شد و تا به امروز قابلیت‌های زیادی را از تیک تاک کپی کرده است. این پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو به دنبال افزایش محبوبیت ویدیوهای کوتاه است و برای دستیابی به هدفش دست به کارهای مختلفی می‌زند.

اینستاگرام دکمه Reels را به هوم اسکرین اضافه کرده و حتی آن‌ها را به نسخه لایت اپ خود هم آورده. با گذر زمان به نظر می‌رسد Reels بیش از پیش به تیک تاک شبیه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی