ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی M42 5G سامسونگ با اسنپدراگون 750G در گیک‌بنچ رویت شد

به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد به زودی گوشی هوشمند 5G جدیدی از سری گلکسی M معرفی کند. براساس مستندات مربوط به بنچمارک گیک بنچ، دستگاه مذکور احتمالا گلکسی M42 5G خواهد بود که ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد به زودی گوشی هوشمند 5G جدیدی از سری گلکسی M معرفی کند. براساس مستندات مربوط به بنچمارک گیک بنچ، دستگاه مذکور احتمالا گلکسی M42 5G خواهد بود که با چیپست اسنپدراگون 750G در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

گوشی هوشمندی با شماره مدل SM-M426B در پایگاه داده‌های بنچمارک گیک‌بنچ ۵ رویت شده است. براساس مستندات بنچمارک، دستگاه مذکور از رم ۴ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۱۱ و چیپست کوالکام با فرکانس پایه ۱.۸ گیگاهرتز بهره می‌برد. براساس اطلاعات مربوط به کد منبع، چیپست مذکور دارای پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۱۹ است که از تجهیز آن به تراشه اسنپدراگون 750G خبر می‌دهد.

پیشتر نیز دستگاهی با همین شماره مدل در وب‌سایت اتحادیه وای‌فای، 3C چین و BIS هند رویت شده بود. گفته می‌شود سامسونگ قصد دارد گوشی‌های 5G میان‌رده دیگری نیز به‌زودی معرفی کند و گلکسی M42 تنها موبایل 5G میان‌رده کره‌ای‌ها نخواهد بود.

براساس اطلاع منابع آگاه، ظاهرا سامسونگ روی توسعه گلکسی M62 5G و گوشی هوشمند گلکسی A22 5G نیز کار می‌کند. هنوز مشخص نیست کدام موبایل 5G ابتدا رونمایی خواهد شد.

انتظار می‌رود گلکسی M42 5G با نمایشگر ۶.۶ اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس در کنار بهره‌مندی از دوربین چهارگانه در پنل پشتی شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی رونمایی شود. به علاوه ظاهرا دستگاه مذکور از باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد و از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و شارژ سریع تا ۱۵ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

سامسونگ سری گلکسی M را برای تسخیر بازار هند توسعه داده اما این خانواده به واسطه قیمت مناسب در کشورهای دیگر از جمله ایران با استقبال همراه شده است. از آنجا که A42 ارزانترین گوشی 5G سامسونگ است و با توجه به میانگین قیمت پایین‌تر سری M، ممکن است M42 5G با قیمتی پایین‌تر به دست کاربران برسد. درنهایت باید دید سامسونگ گوشی گلکسی M42 5G را با چه مشخصاتی در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Milad
    Milad | ۱۳ فروردین ۱۴۰۰

    به 15 واتی نباید گفت سریع چون واقعا سریع نیست اونم واسه باتری 6000

مطالب پیشنهادی