ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برخورد فیسبوک با ترامپ ادامه دارد؛ حذف ویدیوی مصاحبه با رئیس جمهور سابق آمریکا

«لارا ترامپ» عروس «دونالد ترامپ» که به تازگی به عنوان مجری شبکه فاکس نیوز مشغول فعالیت شده، ویدیوی جدیدی از رییس جمهور سابق آمریکا از طریق حساب کاربری خود در فیسبوک به اشتراک گذاشت. این ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

«لارا ترامپ» عروس «دونالد ترامپ» که به تازگی به عنوان مجری شبکه فاکس نیوز مشغول فعالیت شده، ویدیوی جدیدی از رییس جمهور سابق آمریکا از طریق حساب کاربری خود در فیسبوک به اشتراک گذاشت. این شبکه اجتماعی، ویدیوی منتشر شده را حذف کرد و ایمیل اخطار آمیزی برای لارا ترامپ مبنی بر عدم انتشار محتوای تصویری و صوتی از دونالد ترامپ ارسال کرد.

در متن ایمیل ارسال شده برای لارا ترامپ به این نکته اشاره شده که هر گونه محتوایی که با صدای دونالد ترامپ منتشر شود، از سوی فیسبوک حذف خواهد شد و محدودیت‌هایی نیز برای حساب کاربری که اقدام به انتشار چنین محتواهایی کرده باشد، در نظر گرفته خواهد شد.

لارا ترامپ در واقع همسر اریک ترامپ یکی از فرزندان دونالد ترامپ است که بعد از دریافت ایمیل اخطار آمیز فیسبوک تصویری از ایمیل این شبکه اجتماعی تهیه کرده و به اشتراک گذاشته و اعلام کرده که فیسبوک ویدیوی مصاحبه پدر شوهرش را حذف کرده است.

دونالد ترامپ

به‌ دنبال حمایت دونالد ترامپ از اعتراضات خشونت‌بار دی ماه ۹۹ در آمریکا، فیسبوک و اینستاگرام از تعلیق ۲۴ ساعته حساب کاربری وی خبر دادند و همزمان توییتر هم پس از محدود کردن توییت‌های رییس جمهور، صفحه شخصی او را برای ۱۲ ساعت معلق کرد و هشدار داد در صورت ادامه این روند صفحه را برای همیشه خواهد بست. در همان مقطع زمانی دونالد ترامپ ادعا می‌کرد در انتخابات تقلب صورت گرفته و شبکه‌های اجتماعی نیز به دلیل انتشار پست‌های وی، حساب کاربری‌ ترامپ را مسدود کردند.

داستان به همین جا ختم نشد و ترامپ با انتشار پست‌های دیگری پس از گذشت بازه زمانی تعلیق که حاوی محتوای غیرقانونی بود، باعث شد توییتر حساب وی را برای همیشه مسدود کند. در حال حاضر فیسبوک نه تنها حساب کاربری دونالد ترامپ را مسدود کرده، بلکه انتشار محتوای ویدیویی وی را نیز از طریق سایر حساب‌های کاربری ممنوع اعلام کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Aliej
    Aliej | ۱۵ فروردین ۱۴۰۰

    ترامپ باز خواهد گشت.... 2028 منتظرتم😂

  • lidoma
    lidoma | ۱۳ فروردین ۱۴۰۰

    چقدر این شرکت های تکنولوژی کثیف هستند

  • آریا
    آریا | ۱۲ فروردین ۱۴۰۰

    بسیار عالی

مطالب پیشنهادی