ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون SE بعدی با صفحه نمایش ۴.۷ اینچی و پشتیبانی از 5G عرضه می‌شود

به گفته یکی از تحلیلگران به نام «راس یانگ» نسل بعدی آیفون SE که قرار است در سال ۲۰۲۲ عرضه شود، از همان صفحه نمایش ۴.۷ اینچی نسخه فعلی برخوردار خواهد بود. آیفون SE فعلی که ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۵

به گفته یکی از تحلیلگران به نام «راس یانگ» نسل بعدی آیفون SE که قرار است در سال ۲۰۲۲ عرضه شود، از همان صفحه نمایش ۴.۷ اینچی نسخه فعلی برخوردار خواهد بود.

آیفون SE فعلی که در واقع همان آیفون ۸ است از نمایشگر ۴.۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۳۳۴×۷۵۰ پیکسل و تراکم ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ بهره می‌برد. شایعاتی حاکی از این بود که اپل قصد دارد تا پایان سال جاری گوشی آیفون SE پلاس را عرضه کند اما در اوایل ماه جاری «مینگ چی کو» تحلیلگر اپل عنوان کرد که تا سال ۲۰۲۲ گوشی جدیدی از خانواده SE عرضه نخواهد شد.

راس یانگ در حساب توییتر خود علاوه بر این موضوع که مدل بعدی آیفون SE به سبک آیفون ۸ از صفحه‌نمایش ۴.۷ اینچی استفاده می‌کند، عنوان کرد که این گوشی ممکن است تنها با استفاده از باند فرکانسی زیر ۶ گیگاهرتز از شبکه 5G پشتیبانی کند. او همچنین اضافه کرد که اپل در سال ۲۰۲۳ ممکن است مدل دیگری را با صفحه‌نمایش ۶.۱ اینچی روانه بازار کند که به جای ناچ جلوی صفحه از فناوری Punch Hole (حفره دوربین سلفی) استفاده کند.

آیفون SE

پیش از این عنوان شده بود که اپل قصد دارد در گوشی‌های پرچمدارد سال ۲۰۲۲ خود از فناوری Punch Hole استفاده کند، بنابراین منطقی به نظر می‌رسد که اپل یک سال پس از معرفی مدل‌های جدید آیفون ۱۴ آیفون SE جدید خود را معرفی کند.

تولیدکنندگان گوشی‌های اندروید مدتی است که در طراحی‌های خود از فناوری Punch Hole استفاده می‌کنند تا فضای صفحه‌نمایش خود را به حداکثر رسانده و در عین حال دوربین جلوی گوشی را با فضای اختصاصی در اختیار کاربران قرار دهند.

هرچند احتمالا طراحی گوشی‌ آینده آیفون SE در سال ۲۰۲۲ دچار تغییرات اندکی خواهد شد، انتظار می‌رود این گوشی ضمن پشتیبانی از شبکه 5G و فناوری Punch Hole از پردازنده‌های نسل جدید بهره‌مند شود.

یانگ پیش از این سابقه خوبی در ارائه اطلاعات دقیق مربوط به صفحه نمایش داشته است. به عنوان مثال او در سال ۲۰۲۰ برخلاف شایعات ارائه شده، به درستی پیش‌بینی کرد که آیفون ۱۲ فاقد صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز ProMotion خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی