ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛‌ مهمان جدید هری‌پاتر

جشن عید پاک نزدیک است و بازی‌های مختلف کم کم ایونت‌های مربوط به این مناسبت را برگزار خواهد کرد اما بازی معروف سری هری‌پاتر یعنی Harry Potter: Puzzles & Spells یکی از اولین بازی‌هایی است ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

جشن عید پاک نزدیک است و بازی‌های مختلف کم کم ایونت‌های مربوط به این مناسبت را برگزار خواهد کرد اما بازی معروف سری هری‌پاتر یعنی Harry Potter: Puzzles & Spells یکی از اولین بازی‌هایی است که ایونت عید پاک را اعلام کرده. در این ایونت علاوه بر جوایز فراوان، کارکتر Niffler هم به بازی اضافه شده است که یکی از شخصیت‌های محبوب سری هری‌پاتر است و همین موجب شده که این ایونت بسیار مورد استقبال قرار بگیرد.

هری‌پاتر

اما تنها خبر خوب این هفته برای طرفداران هری‌پاتر نبود؛ بازیکنان Dead Cells نیز در هفته‌ی گذشته خبرهای خوشی شنیدند زیرا Playdigious و Motion Twin اعلام کردند که یک DLC برای کاربران اندروید و iOS منتشر می‌شود که دنیای Dead Cells را گسترش می‌دهد و مراحل ، سلاح‌ها و هیولاهای جدیدی به بازی اضافه می‌کند که گل سر سبد تمام آن‌ها یک باس فایت جدید و جذاب است که نباید از دستش بدهید.

یکی از بازی‌های مورد انتظار این هفته، عنوان The Wake است که توسط یک بازی‌ساز مستقل اهل کره‌ی جنوبی به نام Somi ساخته شده است و داستانی را روایت می‌کند که به شکل رمزی در یک کتاب نوشته شده و برای جلو بردن بازی باید آن را رمزگشایی کنید.

بازی StarGazing که یک پازل سرگرم کننده درباره‌ی صور فلکی و ستاره‌ها است هم آپدیت جدیدی منتشر کرده که در طی آن ۱۸ پازل جدید به بازی اضافه می‌شود که هنوز همان قانون اصلی بازی را حفظ می‌کنند و سطح سختی زیادی ندارند تا ذات آرامش‌بخش بازی حفظ شود.

FINAL FANTASY VIII Remastered

FINAL FANTASY VIII Remastered

  • بازی آنلاین است

اخیرا Square Enix یک ایونت برگزار کرد و در آن از سه بازی در دست انتشار خبر داد اما هیچ چیز درباره‌ی Final Fantasy VIII Remastered گفته نشد، به همین علت انتشار ورژن ریمستر شده‌ بازی FINAL FANTASY VIII در این هفته کاملا ناگهانی بود و همه را شوکه کرد. کیفیت ساخت بازی مناسب است اما هنوز قابلیت ذخیره‌ی ابری و استفاده از کنترلر را ندارد که به گفته‌ی توسعه‌دهندگان به زودی رفع می‌شود.

FINAL FANTASY VIII Remastered

FINAL FANTASY VIII Remastered

سازنده: SQUARE ENIX Co., Ltd. قیمت: 16.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2600/73 مگابایت زبان:

Biphase

  • بازی آفلاین است

بازی Biphase‏ یک پلتفرمر دو بعدی است که بر پایه‌ی حل پازل‌ها جلو می رود که با یک طراحی جالب و مینیمال، شما را در نقش فردی قرار می‌دهد که دچار اختلال دوقطبی یا اصطلاحا بای‌پولار است و سعی دارد که بیشتر خودش را بشناسد و جهان اطراف را کشف کند.

Biphase‏

Biphase‏

سازنده: Seasun Games Corporation Limited قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 222.3/28 مگابایت زبان:

Cats in Time

هری‌پاتر

  • بازی آفلاین و آنلاین است

بازی Cats in Time شما را به دنبال پیدا کردن گربه‌هایی می‌فرستد که گم شده‌اند. برای این کار باید در زمان سفر کرده و پازل‌های مختلف را حل کنید تا گربه‌های گم‌شده را نجات بدهید. بازی از کیفیت ساخت خوب، گرافیک مناسب و سطح سختی متوسط برخوردار است و می‌تواند ساعت‌ها شما  را به خود مشغول کند.

Cats in Time

Cats in Time

سازنده: PINE STUDIO d.o.o. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 444.5/143 مگابایت زبان:

Scoop'n Birds

هری‌پاتر

  • بازی آفلاین است

بازی Scoop'n Birds بازی کژوالی است که ظاهری ساده دارد اما داستان فانتزی و گیم‌پلی جالبش می‌تواند حسابی اعتیادآور باشد. در این بازی باید پرنده‌ها را با جهت‌گیری و پرتاب درست شکار کنید و در ازای آن اعتبار مخصوص بازی را دریافت می‌کنید که برای ارتقای توانایی پرتاب به کارتان می‌آید.

Scoop'n Birds‏

Scoop'n Birds‏

سازنده: TwinSky Games قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 78 مگابایت زبان:

Crash Bandicoot: On the Run!

هری‌پاتر

  • بازی آفلاین است

بازی Crash Bandicoot: On the Run! از قبل صاحب شهرت است و نیاز چندانی به معرفی ندارد؛ یک بازی محبوب در سبک رانر که حالا پا به اندروید گذاشته است. مثل هر بازی رانر دیگر، کاراکتر بازی در یک مسیر بی انتها در حال دویدن است و شما باید جهت‌گیری و عبور از موانع مختلف را مدیریت کنید. بازی گاها دچار باگ می‌شود اما اگر از طرفداران این بازی هستید احتمالا برایتان قابل چشم‌پوشی باشد.

Crash Bandicoot: On the Run‪!‬

Crash Bandicoot: On the Run‪!‬

سازنده: King.com Limited قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 250.3/114 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۱۳ فروردین ۱۴۰۰

    به به !!!
    هفت سنگ این هفته عالی بود دستون دردنکنه 😍

مطالب پیشنهادی