ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر و مشخصات دستبند هوشمند هواوی بند ۶ پیش از رونمایی رسمی منتشر شد

یک ماه پیش اعلام شد که هواوی به زودی و در ماه آوریل از دستبند هوشمند بند ۶ رونمایی خواهد کرد. حالا طراحی و مشخصات اولیه این دستبند هوشمند تناسب‌ اندام پیش از رونمایی رسمی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

یک ماه پیش اعلام شد که هواوی به زودی و در ماه آوریل از دستبند هوشمند بند ۶ رونمایی خواهد کرد. حالا طراحی و مشخصات اولیه این دستبند هوشمند تناسب‌ اندام پیش از رونمایی رسمی در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده است.

یک منبع آگاه چینی حوزه فناوری در شبکه اجتماعی ویبو اطلاعات جدیدی از دستبند بند ۶ هواوی به اشتراک گذاشت. بر اساس اطلاعات ارائه شده دستبند تناسب‌ اندام آینده هواوی همان آنر بند ۶ با نام تجاری جدید خواهد بود.

تصاویر و اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط این منبع نشان‌ می‌دهد که هواوی بند ۶ از یک صفحه‌نمایش ۱.۴۷ اینچی AMOLED با حاشیه‌های باریک و پشتیبانی از قابلیت Lift to Wake برخوردار خواهد بود. گفته می‌شود که صفحه‌نمایش این دستبند هوشمند ۱.۵ برابر بزرگتر از صفحه‌نمایش هواوی بند ۴ است.

بند ۶

وزن بدنه هواوی بند ۶ تنها ۱۸ گرم خواهد بود و وجود بلند سیلیکونی باعث می‌شود تا پوشیدن آن در هر شرایط آب و هوایی راحت باشد. علاوه بر این، هواوی ادعا می‌کند که با یک بار شارژ کامل به مدت دو هفته و با پنج دقیقه شارژ به مدت دو روز می‌توانید از این دستبند استفاده کنید. دستبند از طریق شارژر مغناطیسی شارژ می‌شود و در چهار رنگ سیاه، نارنجی، سبز و صورتی در دسترس قرار خواهد گرفت.

در مورد ویژگی‌های هواوی بند ۶، این دستبند از ۹۶ حالت ورزشی از جمله کونگ‌فو پشتیبانی خواهد کرد. همچنین برای انجام پرداخت‌های همراه و پرداخت‌های مربوط به حمل‌ونقل به NFC مجهز خواهد بود. مانند اکثر ردیاب‌های تناسب اندام، این دستبند‌ هم از قابلیت‌هایی مانند ریموت شاتر دوربین و پشتیبانی از هشدار‌های تماس و پیام برخوردار خواهد بود.

بند ۶

در نهایت گفته شده که این دستبند به جز حسگر سنجش سطح اکسیژن خون، مانند ساعت هوشمند هواوی واچ فیت از حسگرهای سنجش ضربان قلب، امکان پایش و نظارت بر خواب و اندازه‌گیری میزان استرس هواوی پشتیبانی خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست که دستبند هواوی بند ۶ چه زمانی و با چه قیمتی به صورت رسمی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • davi
    davi | ۱۳ فروردین ۱۴۰۰

    همون انر بند 6عه

مطالب پیشنهادی