ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

معرفی نسل جدید لندرور دیفندر از زبان ریچارد هموند [تماشا کنید]

با معرفی نسل جدید لندرور دیفندر این شاسی بلند توانای انگلیسی در نمایشگاه فرانکفورت سیل نظرهای موافق و مخالف زیادی را در خصوص این خودرو شاهد هستیم. یکی از طرفداران واقعی لندرور دیفندر که سابقه ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

با معرفی نسل جدید لندرور دیفندر این شاسی بلند توانای انگلیسی در نمایشگاه فرانکفورت سیل نظرهای موافق و مخالف زیادی را در خصوص این خودرو شاهد هستیم. یکی از طرفداران واقعی لندرور دیفندر که سابقه طولانی در تست و بررسی آن دارد بدون هیچ شکی ریچارد هموند مجری سابق برنامه تاپ گیر و برنامه جدیدشان یعنی گرندتورر است.

ریچارد هموند در کنار دو همکار خود یعنی جیمز می و جرمی کلارکسون وب سایت Drivetribe را برای علاقه مندان صنعت خودروسازی تاسیس کرده اند و دیگر محتوای خود را در این مکان به اشتراک می گذارند. به مناسبت معرفی نسل جدید لندرور دیفندر ریچارد هموند ویدیوی از شاسی بلند محبوب خود منتشر کرده است که از شما دعوت می کنیم در ادامه به تماشای آن بنشینید.

لندرور دیفندر

شایان ذکر است نسل جدید لندرور دیفندر بیش از 1.2 میلیون کیلومتر تست را پشت سر گذاشته که بیش از هر لندرور تولید شده در تاریخ این شرکت است. از صحرای نوادا تا دبی و پیست نوربرگ رینگ از مهم ترین محل ها برای توسعه این شاسی بلند بوده است.

شاسی دیفندر به طور کامل از آلومینیوم ساخته شده و تقریبا 3 برابر از دیگر رقیب خود در این کلاس مقاومت بیشتری دارد. با وجود حفظ ظاهر کلاسیک و مکعبی شکل دیفندر، ضریب درگ برابر با 0.38 CD دارد که رقمی مناسب برای یک شاسی بلند خارج جاده ای است. این مسئله به لطف پوشیده شدن کامل بخش زیرین خودرو و انتقال چرخ زاپاس به روی درب عقب فراهم شده است.

لندرور دیفندر

لندرور دیفندر با گیربکس 8 سرعته ساخت شرکت ZF و قوی ترین شفت انتقال قدرتی که در تاریخ این شرکت طراحی و تولید شده قابلیت صعود 45 درجه ای را فراهم می کند. سیستم تعلیق لندرور دیفندر در جلو از نوع مولتی لینک دو جناغی و در عقب اتصال پیوندی مستقل (کمک بادی به صورت آپشن اختیاری) است. یکی از تست های که لندرور در حین توسعه دیفندر اجرا کرده حمل دادن یک بلوک 200 میلی متری با سرعت 40 کیلومتر بر ساعت است که در حدود 7 تن بار به شاسی آن وارد می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mobin Jafari
    Mobin Jafari | ۱۴ فروردین ۱۴۰۰

    پاراگراف آخر خط دوم سعود->صعود

مطالب پیشنهادی