ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مایکروسافت بیلد
تکنولوژی

زمان برگزاری کنفرانس بیلد مایکروسافت در سال ۲۰۲۱ مشخص شد

مایکروسافت اعلام کرده کنفرانس بیلد در تاریخ ۴ تا ۶ خرداد ماه و به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. رویداد بیلد مایکروسافت، برای توسعه‌دهندگان، استارتاپ‌ها و دانش‌‌آموزان فرصتی برای یادگیری، کد نویسی و ارتباط با ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

مایکروسافت اعلام کرده کنفرانس بیلد در تاریخ ۴ تا ۶ خرداد ماه و به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

رویداد بیلد مایکروسافت، برای توسعه‌دهندگان، استارتاپ‌ها و دانش‌‌آموزان فرصتی برای یادگیری، کد نویسی و ارتباط با دیگران و نیز به اشتراک گذاری دانش و تجربیات را فراهم می‌کند و علاوه بر این به دنبال کشف روش‌هایی برای نو‌آوری‌های آینده است.

هنوز مشخص نیست که ثبت نام از چه زمانی آغاز می‌شود اما گمان می‌رود باید برای اواخر ماه جاری میلادی یعنی حدود نیمه اول اردیبهشت انتظار آغاز ثبت‌نام را داشته باشیم. مایکروسافت هنوز صفحه ویژه این رویداد و تشریح زمان‌بندی و اولویت‌های برنامه‌ها را ایجاد نکرده است. رویداد سال گذشته بر بهبود ابزارهای همکاری برای مجموعه اپلیکیشن‌های بهره‌وری آفیس، یک ابر کامپیوتر مبتنی بر هوش مصنوعی با قابلیت کار روی پلتفرم آژور مایکروسافت و یک ابزار ابری جدید برای شاغلین حوزه مراقبت‌های بهداشتی تمرکز داشت.

مایکروسافت بیلد

به طور معمول بسیاری از رویدادهای مربوط به اپلیکیشن‌ها و نیز توسعه‌دهندگان نرم‌افزار در بهار و تابستان برگزار می‌شود اما پاندمی کرونا موجب شده برخی از شرکت‌ها در دیدگاه خود نسبت به این رویدادها تجدید نظر کنند. بعضی از جمله مایکروسافت و اپل به سرعت به سوی برگزاری جلسات، چت و رویدادهای آنلاین روی آوردند. اپل اعلام کرده که کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان سال جاری را در ۱۷ خرداد ماه، به مدت ۵ روز و مشابه سال قبل به صورت کاملا آنلاین برگزار می‌کند. گوگل اما هنوز از کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O در سال جاری نگفته و حتی در سال ۲۰۲۰ این رویداد را به طور کامل لغو کرده بود. با این حال گوگل اخیرا اشاره کرده که به دنبال برگزاری رویداد کلاد نکست در ماه اکتبر سال جاری (۲۰ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۰) است.

با توجه به آغاز واکسیناسیون کرونا و کاهش تدریجی محدودیت‌ها در بسیاری از کشورها، انتظار می‌رود بیلد ۲۰۲۱ مایکروسافت آخرین کنفرانس توسعه‌دهندگان آنلاین مایکروسافت باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی