ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیوی عجیب گوگل برای پیکسل با چاشنی موز و کاراته [تماشا کنید]

گوگل در ویدیوی آموزشی عجیب و متفاوتی، علاوه بر آموزش نحوه انتقال فایل‌ها از گوشی قدیمی به گوگل پیکسل جدید، یکی از حرکت‌های مبتدی کاراته را نیز آموزش می‌دهد. این دومین باری است که گوگل ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

گوگل در ویدیوی آموزشی عجیب و متفاوتی، علاوه بر آموزش نحوه انتقال فایل‌ها از گوشی قدیمی به گوگل پیکسل جدید، یکی از حرکت‌های مبتدی کاراته را نیز آموزش می‌دهد.

این دومین باری است که گوگل ویدیوهای آموزشی با محتوای متفاوت و غیر متعارف در مورد گوشی‌های هوشمند گوگل پیکسل به اشتراک می‌گذارد. ماه گذشته نیز این شرکت در یکی از ویدیوهای آموزشی خود،  دستورالعمل‌هایی برای مراقبه و مدیتیشن به اشتراک گذاشت تا علاوه بر آموزش فناوری گریزی نیز به سایر حوزه‌ها داشته باشد. این بار در ویدیوی جدید، گوگل به سراغ آموزش کاراته برای افراد مبتدی رفته است و جالب اینکه در یکی از قسمت‌های ویدیو برای آنکه محتوای آموزشی بیش از حد جدی نباشد و جنبه‌های تفریحی بیشتر را به همراه داشته باشد، نشان می‌دهد که کاربر موز را از طریق سیم به گوشی پیکسل متصل کرده است.

در ویدیوی جدید، گوگل به کاربران خود نحوه انتقال فایل‌ها از موبایل قدیمی به گوشی هوشمند جدید گوگل پیکسل را آموزش می‌دهد. اما این شرکت تنها به آموزش انتقال فایل‌ها اکتفا نکرده و خلاقیت جدیدی از خود به نمایش گذاشته تا به ارائه محتوای آموزش کاراته برای افراد مبتدی، قصد دارد توجه ویژه‌ای به جذابیت ویدیوهای آموزشی خود نشان دهد.

برخی اعتقاد دارند وقتی شرکت‌های حوزه فناوری در بازار رویکرد جدید و متفاوتی را در پیش می‌گیرند، چنین راهکارهایی برای برخی کاربران بسیار جذاب است و باعث می‌شود این شرکت‌ها عملکرد موفق‌تری در بازار داشته باشند. به نظر می‌رسد گوگل پا در مسیر تولید ویدیوهای متفاوت و جدیدی گذاشته و قصد دارد کماکان به این روند ادامه دهد.

در نتیجه احتمالا شاهد به اشتراک گذاشتن ویدیوهای بیشتری با محتوای غیرمتعارف از سوی این شرکت خواهیم بود. باید دید در ویدیوی بعدی آموزشی خود گوگل قصد دارد چه محتوای جالب و متفاوتی را به اشتراک بگذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • 23amin23
    23amin23 | ۱۶ فروردین ۱۴۰۰

    يه حس عجيبي دارم
    نمي‌دونم گوگل داره كاربرا رو مسخره مي‌كنه يا خودشو يا كلا داستان پيچيده‌تر از اين حرفاس

مطالب پیشنهادی