ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رکوردشکنی جنسیس با پرواز ۳۲۸۱ پهپاد در آسمان شانگهای [تماشا کنید]

شرکت «جنسیس» از زیر مجموعه‌های شرکت خودروسازی هیوندای با به پروار در آوردن همزمان ۳۲۸۱ پهپاد در آسمان شانگهای، لوگوی این شرکت را به تصویر کشید و ورود خود را به بازار چین جشن گرفت. ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

شرکت «جنسیس» از زیر مجموعه‌های شرکت خودروسازی هیوندای با به پروار در آوردن همزمان ۳۲۸۱ پهپاد در آسمان شانگهای، لوگوی این شرکت را به تصویر کشید و ورود خود را به بازار چین جشن گرفت.

این نخستین بار است که این تعداد پهپاد به صورت همزمان در آسمان به پرواز در می‌آیند. شرکت جنسیس (Genesis) تصمیم گرفت به مناسبت ورود به بازار چین، با کمک ۳۲۸۱ پهپاد آرم این شرکت را در آسمان شانگهای به تصویر بکشد و تصویری زیبا در آسمان خلق کند. پرواز همزمان این تعداد پهپاد توانست رکورد جدیدی را در گینس برای پرواز همزمان پهپادها نیز ثبت کند.

در ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده از پرواز نمایشی و تبلیغاتی پهپادها در آسمان شانگهای، آرم شرکت جنسیس با طراحی زیبایی به تصویر کشیده شده است. پهپادها در کنار نمایش آرم جنسیس، تصاویری از یک دست، دو اتومیبیل شرکت خودروسازی را نیز به نمایش گذاشتند.

پیش از این شرکت دیگری در شهریورماه با به پرواز در آوردن ۲۰۵۱ پهپاد در شانگهای این رکورد را به نام خود ثبت کرده بود که شرکت جنسیس توانست با به پرواز در آوردن ۳۲۸۱ پهپاد به صورت همزمان رکورد قبلی را شکسته و رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند. شایان ذکر است در سال ۲۰۱۸ نیز اینتل ۱۲۸۱ پهپاد Shooting Star را همزمان با آغاز بازی‌های زمستانی المپیک به صورت همزمان به پرواز درآورده بود.

به پرواز درآوردن همزمان پهپادها در آسمان موضوع تازه‌ای نیست و تاکنون شرکت‌های مختلفی به صورت نمایشی این کار را در مراسم مختلف انجام داده‌‌اند. براساس رکوردهای ثبت شده گینس، شرکت جنسیس با پرواز این تعداد پهپاد توانسته رکوردهای قبلی را بشکند و رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند. باید دید شرکت بعدی که قصد دارد با به پرواز در آوردن پهپادهای بیشتری، رکورد جنسیس را بشکند، کدام شرکت خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی