ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برنامه آپدیت گوشی‌های ال‌جی بعد از تعطیلی بخش موبایل چگونه است؟

زیان دهی‌های متوالی کسب و کار گوشی‌های هوشمند ال‌جی بالاخره باعث شد این شرکت بخش موبایل خود را رسما تعطیل کند. با این وجود ال‌جی برای جلب رضایت مشتریان فعلی خود اعلام کرده که برنامه ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

زیان دهی‌های متوالی کسب و کار گوشی‌های هوشمند ال‌جی بالاخره باعث شد این شرکت بخش موبایل خود را رسما تعطیل کند. با این وجود ال‌جی برای جلب رضایت مشتریان فعلی خود اعلام کرده که برنامه آپدیت اندروید ۱۱ را متوقف نخواهد کرد و برخی موبایل‌های این شرکت اندروید ۱۲ را نیز دریافت خواهند کرد.

به نظر می‌رسد ال‌جی تصمیم گرفته به منظور جلب رضایت کاربران فعلی خود، حتی آخرین نسخه سیستم عامل گوگل را نیز منتشر کند. این شرکت در بیانیه مطبوعاتی از پشتیبانی خدمات و به روز رسانی‌های نرم افزاری برای مشتریان فعلی گوشی‌های هوشمند خود حداقل برای بازه زمانی مشخصی خبر داد و اعلام کرد که براساس موقعیت جغرافیایی، این بازه زمانی برای پشتیبانی متفاوت خواهد بود.

ال‌جی در وب‌سایت کره‌ای، بخشی از برنامه‌های آپدیت خود را به اشتراک گذاشته است. ظاهرا این شرکت قصد دارد آپدیت اندروید ۱۱ را برای برخی موبایل‌هایی که قبلا اعلام کرده بود ادامه دهد. در این فهرست نام گوشی‌های هوشمند ذیل به چشم می‌خورد:

  • ال‌جی ولوت 5G فروردین ماه
  • ال‌جی G8X فصل دوم ۲۰۲۱
  • ال‌جی ولوت 4G فصل سوم ۲۰۲۱
  • ال‌جی G8S فصل سوم ۲۰۲۱
  • ال‌جی وینگ فصل چهارم ۲۰۲۱
  • ال‌جی K52 فصل چهارم ۲۰۲۱
  • ال‌جی K42 فصل چهارم ۲۰۲۱

علاوه بر این، برخی دیگر از گوشی‌های هوشمند این شرکت به روز رسانی اندروید ۱۲ را دریافت خواهند کرد.

با این وجود، در صورت بروز هر گونه مشکل اساسی در به روز رسانی اندروید ۱۲، این احتمال وجود دارد که این شرکت برنامه‌ انتشار آپدیت نسخه جدید سیستم عامل اندروید را متوقف کند.

ال‌جی تاکنون آپدیت اندروید ۱۱ را برای مدل‌های محدودی از گوشی‌های هوشمند خود از جمله ال‌جی ولوت،‌ وی ۶۰ تین‌کیو و اخیرا ال‌جی جی ۷ وان منتشر کرده است. انتظار می‌رود اواخر سال جاری میلادی نیز برخی دیگر از موبایل‌های این شرکت از جمله ال‌جی G8X ،G8S، ال‌جی ولوت 4G ، ال‌جی وینگ، K52 و K42 نیز به روز رسانی نرم افزاری را دریافت کنند.

با این وجود، اگر این شرکت واقعا بخواهد آپدیت اندروید ۱۲ را نیز در دسترس کاربران قرار دهد، انتظار می‌رود تنها گوشی‌های هوشمند پرچمدار این شرکت از جمله ال‌جی ولوت، ال‌جی وینگ و ال‌جی وی ۶۰ تین‌کیو که با اندروید ۱۰ به بازار عرضه شده‌اند، چنین امکانی را در اختیار داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی