ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بزرگ‌ترین نینتندو سوییچ جهان با تلویزیون 4K ساخته شد

نینتندو سوییچ به عنوان یک کنسول قابل حمل اندازه خوبی دارد و نینتندو چند وقتی است که روی نسخه بزرگ‌تری از این کنسول کار می‌کند، ولی یوتیوبری به نام «مایکل پیک» تصمیم گرفته که آن ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۳:۵۹

نینتندو سوییچ به عنوان یک کنسول قابل حمل اندازه خوبی دارد و نینتندو چند وقتی است که روی نسخه بزرگ‌تری از این کنسول کار می‌کند، ولی یوتیوبری به نام «مایکل پیک» تصمیم گرفته که آن را خیلی بزرگ‌تر کند. او حالا دستگاهی ساخته که ۶۵۰ درصد بزرگ‌تر از نسخه فعلی نینتندو سوییچ است. پیک مدعی است کنسول او بزرگ‌ترین نینتندو سوییچ قابل استفاده در دنیاست.

نینتندو سوییچی که پیک ساخته ۷۶ سانتی‌متری ارتفاع و ۱۷۷ سانتی‌متری پهنا دارد. در نتیجه، بدون کش آمدن نمی‌توانید دکمه‌های دو طرف نمایشگر آن را فشار دهید و در این حالت هم کار چندان راحتی نخواهید داشت. البته می‌توانید با کنترلرهای حرفه‌ای هم از این دستگاه استفاده کنید. گفتنی است که وزن این کنسول حالا به ۲۹ کیلوگرم رسیده است.

دستگاهی که در تصاویر می‌بینید در واقع روی یک تلویزیون 4K LED سوار شده است. دکمه‌ها و جوی‌استیک کنسول از طریق چاپگر سه‌بعدی ساخته و با کمک مجموعه‌ای از موتورهای فرمان‌یار دستورات کاربر را از طریق این دکمه‌های غول‌پیکر به نینتندو سوییچ کوچکی که درون این بدنه قرار گرفته منتقل می‌کنند.

مایکل پیک می‌گوید هدف او از این کار ساختن سوییچی بوده که به راحتی نتوانید آن را گم کنید. این یوتیوبر اظهار می‌کند: «من واقعا نینتندو سوییچ را دوست دارم. این کنسول کوچک و قابل حمل است، اما به راحتی آن را گم می‌کنید. و این مشکل بزرگی برای من بود. پس تصمیم گرفتم چیزی بسازم که کمی بزرگ‌تر و گم کردنش کمی سخت‌تر باشد.» پیک در نهایت بزرگ‌ترین نینتندو سوییچ دنیا را به «بیمارستان کودکان سنت جود» اهدا می‌کند. اگرچه این دستگاه مهم‌ترین ویژگی سوییچ یعنی حمل‌پذیری را از بین برده، ولی می‌تواند تجربه‌ای متفاوت و شگفت‌انگیز را از یک کنسول دستی به ارمغان بیاورد.

کنسول فعلی سوییچ نمایشگری ۶.۲ اینچی دارد ولی فعلا مشخص نیست که نسل بعدی این دستگاه چه زمانی معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • molavy
    molavy | ۱۹ فروردین ۱۴۰۰

    چون عرضه ندارن کوچکترین رو بسازن بزرگترین رو‌میسازن

    • mo1400
      mo1400 | ۱۹ فروردین ۱۴۰۰

      فاذا ماذا

مطالب پیشنهادی