ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش مالی مقدماتی ال‌جی برای فصل نخست ۲۰۲۱ منتشر شد؛ درآمد و سود فراتر از انتظار

گزارش مالی مقدماتی ال‌جی مربوط به سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ نشان می‌دهد این شرکت در مقایسه با فصل قبل،‌ درآمد و سود عملیاتی بیشتری را از آن خود کرده و به نتایج نسبتا چشمگیر ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

گزارش مالی مقدماتی ال‌جی مربوط به سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ نشان می‌دهد این شرکت در مقایسه با فصل قبل،‌ درآمد و سود عملیاتی بیشتری را از آن خود کرده و به نتایج نسبتا چشمگیر مالی دست یافته است.

براساس گزارش مالی مقدماتی منتشر شده از سوی این شرکت، درآمد تلفیقی این شرکت از ابتدای سال جاری تا پایان فصل اول رقمی در حدود ۱۶.۸ میلیارد دلار و سود شرکت در حدود ۱.۳ میلیارد دلار گزارش شده است که خبر از افزایش ۲۷.۷ درصدی درآمد ال‌جی و رشد ۳۹.۲ درصدی سود این شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر می‌دهد.

این اعداد و ارقام مربوط به گزارش مالی مقدماتی ال‌جی هستند و انتظار می‌رود این شرکت گزارش کامل مالی خود را قبل از پایان اردیبهشت ماه ارائه دهد. با وجودی که چند روز قبل، ال‌جی رسما با دنیای موبایل خداحافظی کرد و از توقف فعالیت بخش موبایل خود خبر داد، اما به نظر می‌رسد سایر بخش‌های این شرکت طبق برنامه های قبلی و حتی قدرتمندتر از قبل قرار است به کار خود ادامه بدهند.

ال جی در بیانیه‌ای اعلام کرده است که تصمیم توقف فعالیت بخش موبایل به این شرکت کمک می‌کند تا منابع خود را برای رشد حوزه‌هایی نظیر قطعات خودروهای برقی، گجت‌های بازار اینترنت اشیا، لوازم هوشمند خانگی، رباتیک، هوش مصنوعی، راهکارهای سازمانی و همچنین پلتفرم‌ها و خدمات متمرکز کند.

با توجه به توقف فعالیت بخش موبایل، بی شک تغییراتی در ساختار داخلی شرکت به وجود خواهد آمد  این تغییرات می‌تواند در کنار در کنار کاهش هزینه‌ها، تأثیر منفی بخش موبایل این شرکت روی دیگر بخش‌ها را نیز کم کند. باید دید تغییرات به وجود آمده تا چه اندازه می تواند روی درآمد و سود سه ماهه بعدی ال جی تاثیرگذار باشد.

این شرکت هنوز اطلاعاتی درباره تعدیل نیروهای خود منتشر نکرده ولی اعلام کرده که جزئیات مربوط به این قضیه به زودی مشخص خواهد شد. انتظار می رود تعطیلی کسب و کار موبایل ال جی تا اوایل مرداد ماه طول بکشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی