ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

دانلود بهترین بازی‌ های سبک بقا ؛ داستان مرگ و زندگی

دنیای امروز با حضور ویروس کشنده و خطرناکی مثل ویروس کرونا به جایی تبدیل شده که زنده ماندن و بقا یکی از اصلی ترین دغدغه‌های نوع انسان است به همین بهانه در این مطلب به ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

دنیای امروز با حضور ویروس کشنده و خطرناکی مثل ویروس کرونا به جایی تبدیل شده که زنده ماندن و بقا یکی از اصلی ترین دغدغه‌های نوع انسان است به همین بهانه در این مطلب به سراغ بازی‌ های سبک بقا رفتیم که با شبیه‌سازی کردن شرایط سخت از بازیکن می‌خواهد در برابر خطرات مختلف برای زنده ماندن و بقای خود تلاش کند.

بهترین بازی‌ های سبک بقا اندروید و آیفون

تقریبا می‌توان گفت که بیشترین لذت بازی‌ های سبک بقا در هیجان بالایی است که به همراه دارند و می‌توانند برای دقایقی به دنیای کسل‌کننده و بی‌تحرک این روزها جذابیت ببخشند پس با ما همراه باشید تا با تعدادی از بهترین بازی‌ های سبک بقا برای موبایل آشنا شوید.

Last Island of Surviva‪l


بازی‌ Last Island of Surviva‪l
امتیاز در گوگل پلی: 3.6امتیاز در اپ استور: 3.5نیاز به اینترنت: بله

بازی Last Island of Survival یکی از برترین تجربه‌های سبک بقا است که به صورت آنلاین قابل اجرا است اما در عوض مولتی‌پلیر است به شما اجازه می‌دهد تا دوستانتان را هم به بازی دعوت کنید و همگی با هم تلاش کنید تا با جمع‌کردن آیتم‌های مختلف، مدیریت گرسنگی و تشنگی کاراکتر و حفظ سطح سلامتی در دنیای بی رحم زنده بمانید. البته تنها خطرات محیطی نیستند که جان شما را تهدید می‌کنند و سایر بازیکنان هم یک نوع خطر به حساب می‌آیند زیرا حاضرند جان شما را برای زنده ماندن خودشان فدا کنند.

دانلود بازی Last Island of Survival

Last Island of Surviva‪l

Last Island of Surviva‪l

سازنده: HK HERO ENTERTAINMENT CO., LIMITED قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2000/1800 مگابایت زبان:

The Survivalists


بازی‌ The Survivalists
امتیاز در گوگل پلی: --امتیاز در اپ استور: 3.8نیاز به اینترنت: خیر

اگر طرفدار بازی های دوبعدی هستید و از سیستم‌عامل iOS استفاده می‌کنید،‌ بازی The Survivalists می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. داستان از این قرار است که ما در یک جزیره گیر افتاده‌اید و برای دفاع از خودتان دربرابر طبیعت وحشی آن باید برای خودتان سر پناه بسازید، شکار کنید. نکته‌ی جالب این است که حداقل میمون‌ها طرفدار شما هستند و می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید تا بخشی از کارها را انجام بدهند.

دانلود بازی The Survivalists

The Survivalists

The Survivalists

سازنده: Team17 Digital Limited قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 477.2 مگابایت زبان:

LOST in Blue: Survive the Zombie Islands


بهترین بازی‌ های سبک بقا
امتیاز در گوگل پلی: 2.9امتیاز در اپ استور: --نیاز به اینترنت: بله

بازی LOST in Blue شما را در نقش کاراکتری قرار می‌دهد که از حادثه‌ی سقوط هواپیما جان سالم به در برده اما مشکل این است که هواپیما در یک جزیره‌ی دور افتاده سقوط کرده و شما مجبورید از حداقل امکانات استفاده کنید تا با همراهی دیگران یک تمدن جدید بسازید و از خودتان در برابر دشمنان دفاع کنید. این بازی آنلاین است و امکان مولتی‌پلیر را هم فراهم کرده بنابراین می‌توانید با دوستانتان تجربه‌اش کنید.

دانلود بازی LOST in Blue: Survive the Zombie Islands

LOST in Blue: Survive the Zombie Islands

LOST in Blue: Survive the Zombie Islands

سازنده: Volcano Force قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 433 مگابایت زبان:

Just Survive


بهترین بازی‌ های سبک بقا
امتیاز در گوگل پلی: 3.7امتیاز در اپ استور: 4.1نیاز به اینترنت: خیر

بازی Just Survive سبک بقا و اکشن را با هم به کار گرفته و بازیکنان را در نقش فردی قرار می‌دهد که در جزیره‌ای خشک و بی آب و علف در حال زندگی است اما زندگی در چنین جایی هر روز مثل یک ماجراجویی و هر ثانیه زنده ماندن ارزشمند است. اگر به بازی های شوتر علاقه دارید، احتمالا از این بازی هم لذت می‌برید البته در آغاز بازی فقط ابزارهای ابتدایی در دسترس هستند و با جلوتر رفتن سلاح‌های بهتری گیرتان می‌آید.

دانلود بازی Just Survive

Just Survive

Just Survive

سازنده: ZK Games: Free Mobile Games‏ قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 205.2/86 مگابایت زبان:

Epic Raft: Fighting Zombie Shark Survival Games


بازی‌های سبک بقا

امتیاز در گوگل پلی: --امتیاز در اپ استور: 4.4نیاز به اینترنت: خیر

بازی Epic Raft داستان کسی را روایت می‌کند که روی یک کلک در وسط اقیانوس شناور است. شما باید در نقش این فرد ظاهر شوید و آیتم‌های لازم را از داخل آب شکار کنید تا سلاح و وسایل لازم را بسازید و خودتان را از دست کوسه‌های خونخوار نجات بدهید. البته می‌توانید برای به دست آوردن امکانات بیشتر به جزیره‌ها‌ی مختلف بروید ولی ساکنان این جزیره‌ها خیلی هم از حضور شما خوشحال نمی‌شوند و لازم است در برابر آن‌ها هم از خودتان دفاع کنید.

دانلود بازی Epic Raft: Fighting Zombie Shark Survival Games

Epic Raft: Fighting Zombie Shark Survival Games

Epic Raft: Fighting Zombie Shark Survival Games

سازنده: Lightcore Ltd قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 324 مگابایت زبان:

ARK: Survival Evolved


بهترین بازی‌ های سبک بقا
امتیاز در گوگل پلی: 3.9امتیاز در اپ استور: 4.4نیاز به اینترنت: خیر

Ark: Survival Evolved بازی در سبک بقا-ماجراجویی است که در آن از عناصر شهرسازی نیز استفاده شده. در این بازی باید پایگاه خود را ایجاد کنید و به طور کامل می‌توانید آن را به شیوه دلخواه خود طراحی کند. همچنین داستان بازی در دنیایی رخ می‌دهد که در آن 80 نوع دایناسور مختلف وجود دارد و می‌توانید آن‌ها را رام کنید. در واقع بازی از پایه برای شما شروع می‌شود و به مرور زمان باید به ساخت سلاح و ساختمان‌های مختلف مشغول شوید تا پایگاه خود را بزرگ و بزرگ‌تر کنید.

از همان ابتدا بازی می‌توانید انتخاب کنید که بازی را به صورت انفرادی و تنها ادامه خواهید داد یا قصد شما اتحاد با سایر قبایل است تا با کمک دیگران بازی را تجربه کنید. با توجه به اینکه Ark: Survival Evolved یکی از بازی‌ های سبک بقا است و در آن باید با موجودات مختلفی مانند زامبی‌ها مبارزه کنید، پس بهتر است آن را با کمک دیگر قبیله‌ها تجربه کنید.

در نهایت نیز باید به این موضوع اشاره کرد که با یکی از گرافیکی‌ترین بازی‌های موبایل مواجه هستیم که اگر گوشی قدرتمندی داشته باشید، فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

دانلود بازی Ark: Survival Evolved

ARK: Survival Evolved

ARK: Survival Evolved

سازنده: Studio Wildcard قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2000/23000 مگابایت زبان:

LifeAfter


بهترین بازی‌ های سبک بقا
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 3.9نیاز به اینترنت: بله

LifeAfter یکی از جدیدترین بازی‌ های سبک بقا برای موبایل محسوب می‌شود که مورد توجه بازیکنان قرار گرفته است. داستان بازی درست مانند بسیاری از عناوین این سبک، در یک دنیای آخرالزمانی رخ می‌دهد که در آن نوعی ویروس سرتاسر سیاره زمین را فرا گرفته و تمام مردم یا مرده‌اند یا به موجودات ترسناک به نام زامبی تبدیل شده‌اند که تشنه خون هستند.

با این وجود شما به عنوان یکی از بازماندگان باید از این دنیای پر از هیولا جان سال به در ببرید، وسایل جدیدی پیدا و جمع‌آوری کنید، ابزار جدیدی تولید کنید و به طور کلی برای بقا یا زنده ماندن خودتان تلاش کنید. در طول بازی باید در دنیای آن به جستجو بپردازید تا بتوانید برای خود غذا پیدا و تهیه کنید. همچنین می‌توانید برای خود خانه‌های امن ایجاد کنید یا به مرور زمان روش‌های مراقبت فردی جدیدی یاد بگیرید.

تمام این قابلیت‌ها در بازی LifeAfter با گرافیک و کنترل‌های مناسبی ارائه شده که تجربه بازی را برای شما لذت بخش و ساده می‌کند. همچنین کمپانی NetEase Games خالق بازی یکی از غول‌های چینی تولیدکننده عناوین محسوب می‌شود.

دانلود بازی LifeAfter

LifeAfter

LifeAfter

سازنده: NetEase Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 3900/4000 مگابایت زبان:

Crashlands


بازی‌ Crashlands
امتیاز در گوگل پلی: 4.8امتیاز در اپ استور: 4.8نیاز به اینترنت: خیر

Crashlands از جمله بهترین بازی‌ های سبک بقا موبایل محسوب می‌شود که سال 2016 منتشر شده اما همچنان داستان و روایت بسیار جذابی برای ارائه دارد. شما به عنوان یک راننده کامیون وارد بازی خواهید شد که Flux نام دارد و به طور ناخواسته در یک سیاره بیگانه سرگردان می‌شود. در بازی شاهد عناصر مختلفی خواهید بود که احتمالا ذهن شما را درگیر می‌کنند. علاوه بر سبک بقا، عناصری از سبک‌های نقش آفرینی، اکشن و حتی ماجراجویی را نیز می‌توانید تجربه کنید.

درست مانند بسیاری از بازی‌های سبک بقا، وظیفه شما در بازی Crashlands این است که پایگاه خود را بسازید، با موجودات و افراد بد داستان مبارزه کنید و در نهایت جهان را از شر شیطان نجات دهید. در بازی بیش از 500 آیتم وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را بسازید و حتی می‌توانید حیوانات یا بهتر است بگوییم موجودات دیگر را رام کنید تا در کنار شما با دشمنان بجنگند.

در مجموع Crashlands یکی از بی‌نظیرترین بازی‌های بقا است که تجربه آن ارزش بسیار زیادی دارد.

دانلود بازی Crashlands

Crashlands

Crashlands

سازنده: Butterscotch Shenanigans قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 114/144 مگابایت زبان:

Last Day on Earth: Survival


بازی‌ Last Day on Earth: Survival
امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.5نیاز به اینترنت: بله

Last Day on Earth: Survival احتمالا محبوب‌ترین بازی در سبک بقا محسوب می‌شود که تاکنون بیش از 100 میلیون دانلود در گوگل پلی داشته است.

در این بازی نیز باید برای زنده ماند خود دست به هر کاری که می‌توانید بزنید، باید منابع مورد نیاز خود را جمع آوری کنید، برخی چیزها را از دیگران تصاحب کنید، با تحقیق درباره تکنولوژی‌های جدید، لوازم جدیدی بسازید و با افراد بد یا دشمنان خود مبارزه کنید. همچنین زامبی‌ها نیز بخشی از دنیای بازی هستند، بنابراین در آن شاهد عناصر شوتر نیز هستیم تا به طور کلی با یکی از بهترین بازی‌های شوتر و سبک بقا روبرو باشیم.

داستان بازی در دنیای آینده و سال 2027 رخ می‌دهد که در آن ویروسی تمام زمین را در بر گرفته و افراد مبتلا به مردگان متحرک یا همان زامبی‌ها تبدیل می‌شوند. شما به عنوان یکی از بازماندگان این دنیای آخرالزمانی و ترسناک باید با کمک دیگران یا با استفاده از تجربه و شانس خود از این دنیای ترسناک زنده بیرون خارج شوید. طبیعتا تجربه این دنیا چالش‌های مربوط به خود را دارد که بازی Last Day on Earth: Survival به خوبی یک تجربه آخرالزمانی را به تصویر کشیده است.

دانلود بازی Last Day on Earth: Survival

Last Day on Earth: Survival

Last Day on Earth: Survival

سازنده: Kefir! قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 996/714 مگابایت زبان:

Cataclysm: Dark Days Ahead


بازی‌ Cataclysm: Dark Days Ahead
امتیاز در گوگل پلی: 4.2امتیاز در اپ استور: 4.5نیاز به اینترنت: بله

بازی سبک بقا Cataclysm: Dark Days Ahead برای بازیکنانی ساخته شده که احتمالا به دنبال یک تجربه متفاوت در این سبک هستند. با این وجود همچنین یکی از جذاب‌ترین بازی‌ های سبک بقا محسوب می‌شود که می‌توانید آن را تجربه کنید.

در این بازی همه چیز برای شما از صفر شروع می‌شود و باید تلاش کنید تا در دنیای زنده بمانید که کاملا به طور تصادفی ایجاد شده است، یعنی از قبل نمی‌دانید که در دنیای بازی چه چیزی منتظر شما است. چندین هیولا در گونه‌های مختلف درون بازی وجود دارند که طبیعتا باید آن‌ها را نابود کنید، چیزهای زیادی برای جمع‌آوری وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ابزارها و چیزهای جدیدی ایجاد کنید و مهم‌تر از همه اینکه یک انسان برای محافظت دارید!

گرافیک بازی به سبک رترو و عناوین کلاسیک و قدیمی طراحی شده و هر چند سیستم منو آن چندان عالی به نظر نمی‌رسد اما اگر بتوانید با آن کنار بیایید، تجربه فوق‌العاده‌ای برای شما می‌شود. همچنین دو نسخه در بازی وجود دارد که نکته مهم آن وجود به‌روزرسانی است. در واقع نسخه‌ای که در ادامه می‌توانید دانلود کنید به مرور زمان به‌روزرسانی‌های جدید را دریافت می‌کند.

دانلود بازی Cataclysm: Dark Days Ahead

Cataclysm: Dark Days Ahead

Cataclysm: Dark Days Ahead

سازنده: CleverRaven قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 153/56 مگابایت زبان:

Rules of Survival 


بازی‌ Rules of Survival 
امتیاز در گوگل پلی: 3.6امتیاز در اپ استور: 4.5نیاز به اینترنت: بله

Rules of Survival یک بازی آنلاین چند نفره بسیار بزرگ در سبک بقا برای کاربران اندروید و آی‌او‌اس است که توسط شرکت بزرگ NetEase Games ساخته شده که در ساخت بازی‌های آنلاین تبحر دارند. همچنین بازی در بین عناوین سبک بقا گوگل پلی یکی از محبوب‌ترین‌ها محسوب می‌شود.

Rules of Survival بیشتر شبیه به بازی‌های بتل رویال است اما همچنان یک بازی سبک بقا محسوب می‌شود. بازی شامل نقشه‌ای بزرگ می‌شود که در آن می‌توانید به صورت گروهی یا انفرادی حضور داشته باشید. همچنین در مجموع تا 300 بازیکن می‌توانند در یک مسابقه حضور داشته باشند.

دانلود بازی Rules of Survival

RULES OF SURVIVAL

RULES OF SURVIVAL

سازنده: NetEase Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 3600/3900 مگابایت زبان:

Day R Survival


بازی‌ Day R Survival
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.5نیاز به اینترنت: بله

Day R Survival یکی دیگر از بازی‌های عالی سبک بقا است که کاملا رایگان منتشر شده و داستان آن در اتحاد جماهیر شوروی آلوده شده توسط زامبی‌ها و مواد رادیواکتیو رخ می‌دهد. بازی شامل نقشه فوق‌العاده عظیمی می‌شود که 2700 مکان مختلف در آن قرار دارند، همچنین آیتم‌های بسیار زیادی را می‌توانید در آن برای ساخت ابزار پیدا کتید و به طور کلی یک تجربه بقا کامل و مناسب را ارائه می‌کند.

در این بازی باید نهایت تلاش خود را بکنید تا غذا خود را پیدا کنید، همچنان توسط زامبی‌ها کشته نشوید و نکته مهم دیگر اینکه از تشعشعات پرتوها نیز دوری کنید. علاوه بر این، در بازی از برخی عناصر سبک نقش آفرینی استفاده شده و شخصیت‌هایی از مهارت‌های خاصی بهره می‌برد.

به طور کلی Day R Survival بازی سبک بقایی است که به صورت رایگان ارائه شده و تجربه سرگرم‌کننده و شگفت‌انگیزی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

دانلود بازی Dar R Survival

Day R Survival

Day R Survival

سازنده: tltGames قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 214/143 مگابایت زبان:

Minecraft


بازی‌ های سبک بقا
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.5نیاز به اینترنت: بله

Minecraft یکی از محبوب‌ترین بازی‌ های سبک بقا در تمام جهان است که روی پلتفرم‌های مختلفی نیز منتشر شده. از طرفی دیگر ماینکرفت به عنوان یک بازی سندباکس نیز شناخته می‌شود، بنابراین برای افراد خلاق بسیار مناسب است تا بتوانند دنیای مورد نظر خود را خلق کنند.

اگر با این بازی آشنایی ندارید، Minecraft شما را در دنیای بسیار بزرگی قرار می‌دهد که کاملا به صورت تصادفی ساخته می‌شود و سپس شما در آن می‌توانید هر کاری که می‌خواهید را انجام دهید. دنیای بازی بسیار گسترده است و شامل منابع بسیار زیاد و زیست‌بوم‌های متفاوتی می‌شود که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ها منحصر به فرد خود را دارند. در بازی می‌توانید هر چیزی که دوست دارید را بسازید، به کشاورزی مشغول شوید و هرچیزی که دوست دارید را پروش دهید و تقریبا هر کاری که می‌خواهید جز قابلیت‌های شما محسوب می‌شود.

علاوه بر رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس باکس، بازی در دسترس پلتفرم‌های موبایلی نیز قرار گرفته تا کاربران موبایل نیز بتوانند با دنیای بزرگ آن خود را سرگرم کنند.

دانلود بازی Minecraft

Minecraft

Minecraft

سازنده: Mojang قیمت: 7.49 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 385/220 مگابایت زبان:

Terraria


Terraria
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.8نیاز به اینترنت: خیر

Terraria به عنوان یک بازی سبک بقا با Minecraft در رقابت شدیدی قرار دارد. نسخه موبایلی این بازی به تازگی منتشر شده تا با نسخه‌های دیگر آن همخوانی داشته باشد.

در ابتدا بازی متوجه خواهید شد که دنیای بسیار زیبا آن توسط موجودات سرزمین تاریکی تسخیر شده و آن را از بین برده‌اند. شما به عنوان شخصیت اصلی پس از این واقعه وظیفه دارید تا یک بار دیگر این دنیا را به زیبایی خود برگردانید و مهم‌تر اینکه دشمنان درون بازی را به طور کلی نابود کنید.

بازی شامل حالت چندنفره آنلاین و محلی می‌شود، جهان‌هایی با اندازه‌های مختلف را ارائه می‌کند، در آن هزاران نوع دشمن مختلف وجود دارد که باید آن‌ها را شکست دهید، زیست بوم‌های بسیار زیادی برای کاوش شما وجود دارد و این تنها بخشی از ویژگی‌ها آن به شمار می‌رود. به عنوان یک بازی سبک بقا Terraria بسیار سرگرم کننده محسوب می‌شود.

دانلود بازی Terraria

Terraria

Terraria

سازنده: 505 Games Srl قیمت: 4.49/6.98 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 256/161 مگابایت زبان:

Don't Starve: Pocket Edition


بازی‌ Don't Starve: Pocket Edition
امتیاز در گوگل پلی: 4.5امتیاز در اپ استور: 4.2نیاز به اینترنت: خیر

Don’t Starve یک بازی ترسناک سبک بقا است که در آن باید تلاش کنید تا در یک دنیای نسبتا ترسناک زنده بمانید. نسبت به سایر عناوین موجود در این لیست، Don't Starve: Pocket Edition طراحی بسیار هنری و خلاقانه‌تری دارد و همچنین در ساخت آن بیشتر روی روایت و داستان تمرکز شده است.

در بازی شما نقش یک دانشمند به نام ویلسون را ایفا خواهیم کرد که در یک دنیای عجیب و غریب رها شده که در آن موجودات مختلفی وجود دارند. از همان لحظات ابتدایی بازی متوجه خواهید شد که در این دنیا باید از خودتان محافظت کنید و تجربه ماجراجویی و سبک بقا آن آغاز می‌شود.

در طول بازی متوجه خواهید شد که موجودات آن همیشه به دنبال شما هستند و ویلسون باید با پیدا کردن غذای کافی و ساخت تجهیزات مورد نیاز خود زنده بماند. گرافیک و صداگذاری بازی نیز به بهترین شکل ممکن طراحی شده تا تجربه این بازی از همه نظر جذاب باشد.

دانلود بازی Don't Starve: Pocket Edition

Don't Starve: Pocket Edition

Don't Starve: Pocket Edition

سازنده: Klei Entertainment Inc. قیمت: 4.99 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1000/469 مگابایت زبان:

Stormfall: Saga of Survival


بازی‌ Stormfall: Saga of Survival
امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: بله

بازی Stormfall همچنان در دنیایی پر از زامبی رخ می‌دهد و در آن مانند بسیاری از بازی‌ های سبک بقا باید برای زنده ماند تلاش کنید، اما این بار به جای یک دنیای آخرالزمانی در یک سرزمین قرون وسطی هستید.

در ابتدا بازی، به عنوان یک خائن شناخته می‌شود که باید باقی عمر خود را تبعید شود و از همین لحظه هدف اصلی شما به زنده ماند و بقا تبدیل می‌شود. علاوه بر این، باید از دنیای خشن تبعید شده خود زنده خارج شوید تا در نهایت بتوانید از افرادی که به شما خیانت کرده‌اند نیز انتقام بگیرید. در بازی Stormfall نیز باید با دشمنان و موجودات دیگر بجنگید، برای تهیه غذا خود شکار کنید یا برای ساخت سلاح مواد خام اولیه خود را به دست بیاورید. همچنین می‌توانید به ساخت خانه جدیدی مشغول شوید و با کاوش در دنیای بازی طلسم‌های جدیدی را پیدا کنید.

دانلود بازی Stormfall

Stormfall: Saga of Survival

Stormfall: Saga of Survival

سازنده: Plarium Global Ltd قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 255/62 مگابایت زبان:

Survival-Quest: ZARYA-1 Station


بازی‌های سبک بقا
امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: خیر

Survival-Quest: ZARYA-1 Station برای آن دسته از بازیکنان طراحی شده که به دنبال تجربه یک بازی سبک بقا کاملا داستان محور هستند. تمرکز اصلی بازی بیشتر روی روایت داستانی خود است تا گیم پلی اکشن و همچنین یک بازی بقا مبتنی بر متن است که ترکیبی از سبک‌های علمی تخیلی، ترسناک و طنز نیز محسوب می‌شود.

اگر با بازی‌هایی که روی متن و روایت داستانی تمرکز دارند، آشنایی داشته باشید، احتمالا بدانید که انتخاب و تصمیمات بازیکنان تاثیر بسیار زیادی روی داستان دارند. در واقع این دسته از بازی‌ها پایان‌های مختلفی دارند که با انتخاب‌های شما همه چیز تغییر می‌کند. Survival-Quest: ZARYA-1 Station نیز به همین صورت چند پایان مختلف دارد که با این وجود می‌توانید آن را چندین بار تجربه کنید هر بار داستان به گونه مختلفی ادامه پیدا کند.

دانلود بازی Survival-Quest: ZARYA-1 Station

Survival-quest ZARYA-1 STATION

Survival-quest ZARYA-1 STATION

سازنده: Your Story Interactive قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ی دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 146/48 مگابایت زبان:

Jurassic Survival


بازی‌ Jurassic Survival
امتیاز در گوگل پلی: 4.1امتیاز در اپ استور: 4.1نیاز به اینترنت: بله

در بازی Jurassic Survival وارد جزیره‌ای دورافتاده‌ای خواهید شد که دایناسورها در آن حکومت می‌کنند. بنابراین باید تلاش کنید تا زنده بمانید یا توسط این موجودات شکار می‌شوید.

در این بازی نیز شما به عنوان شخصیت اصلی در این دنیای وحشی از خواب بیدار می‌شوید و کاملا مشخص نیست که چگونه وارد این دنیا شده‌اید اما از همان ابتدا می‌دانید که هدف اصلی شما زنده ماندن و در نهایت فرار کردن از آن است. تجربه بازی کاملا مانند Last Day on Earth: Survival است که در این لیست آن را معرفی کرده بودیم و با استفاده از کنترل‌های آن به سادگی می‌توانید با دیگر موجودات مبارزه کنید یا در دنیای بازی کاوش کنید.

همچنین بازی Jurassic Survival را می‌توانید به صورت انفرادی یا با دوستان خود انجام دهید که طبیعتا تجربه چند نفره آن کار را ساده‌تر خواهد کرد. اگر از طرفداران سبک بقا هستید، تجربه این بازی به شما پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی Jurassic Survival

Jurassic Survival

Jurassic Survival

سازنده: Mishka Production قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 551/166 مگابایت زبان:

Westland Survival: Cowboy Game


بهترین بازی‌ های سبک بقا
امتیاز در گوگل پلی: 4.6امتیاز در اپ استور: 4.6نیاز به اینترنت: بله

نکته قابل توجه بازی‌ های سبک بقا دنیای آن‌ها است. تاکنون بازی‌هایی را به شما معرفی کرده‌ایم که در دنیای ژوراسیک، فضا و حتی قرون وسطی رخ می‌دهد. داستان بازی Westland Survival کاملا در جهان غرب و دنیایی به سبک وسترن روایت می‌شود.

در نگاه اول سبک بازی شاید ماجراجویی یا مدیریتی به نظر برسد که البته تقریبا درست است اما در Westland Survival به عنوان یک گاوچران باید نهایت تلاش خود را بکنید تا در شرایط سخت بازی و منطقه آن دوام بیاورید و برای بقای تلاش کنید. در این بازی که گرافیک بسیار زیبایی دارد باید با سایر گاوچران‌ها مبارزه کنید و حتی می‌توانید با مراجعه کردن به محله سرخ پوست‌ها از آن‌ها منابعی را خریداری کنید تا بتوانید سلاح‌های خود را ارتقا دهید. به طور کلی بازی تجربه دنیای غرب را به خوبی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

دانلود بازی Westland Survival: Cowboy Game

Westland Survival: Cowboy Game

Westland Survival: Cowboy Game

سازنده: Helio Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 618/271 مگابایت زبان:

Death Invasion : Survival


بهترین بازی‌ های سبک بقا
امتیاز در گوگل پلی: 4.3امتیاز در اپ استور: 4.7نیاز به اینترنت: خیر

در بازی سبک بقا Death Invasion : Survival جهان توسط زامبی‌های ترسناک تسخیر شده و شاید به همراه گروهتان باید تلاش کنید تا در میان انبوهی از زامبی‌ها زنده بمانید. با این وجود بازی را می‌توانید به صورت انفرادی یا گروهی انجام دهید که در این حالت ماجراجویی شما با همکاری یکدیگر کامل می‌شود.

در Death Invasion : Survival به عنوان بازماندگان دنیای زامبی‌ها باید تلاش کنید تا زنده بمانید و توسط زامبی‌ها کشته نشوید. برای این کار نیاز پیدا خواهید کرد تا با کاوش در دنیای بازی سلاح و سایر تجهیزات خود را تقویت کنید، زیرا برای زنده ماند نبرد بسیار بزرگی را پیش‌رو دارید.

همچنین در بازی وسایل نقلیه‌ای قرار گرفته که به تجربه بازیکنان کمک می‌کند. به عنوان مثال با سایر اعضا گروه خود می‌توانید پس از پیدا کردن یک تانک سوار آن شوید و با این روش زامبی‌ها را به روش ساده‌تری از میان بردارید.

دانلود بازی Death Invasion : Survival

 Death Invasion : Survival

Death Invasion : Survival

سازنده: JoyMore Inc قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 586/142 مگابایت زبان:

سوالات رایج درباره بهترین بازی های سبک بقا

بهترین بازی های سبک بقا برای آیفون کدامند؟

از بهترین بازی های این سبک می توان به دانلود بازی Epic Raft: Fighting Zombie Shark Survival Games و Crashlands و Last Day on Earth: Survival اشاره کرد.

بهتری بازی های سبک بقا برای اندروید کدامند؟

LifeAfter و Day R Survival و Don't Starve: Pocket Edition جزو بهترین بازی های سبک بقا برای گوشی اندروید محسوب می شوند.

بهترین بازی های سبک بقا برای گوشی موبایل کدامند؟

از بهترین بازی های سبک بقا برای گوشی موبایل می توان به Stormfall: Saga of Survival و Survival-Quest: ZARYA-1 Station و Death Invasion : Survival اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • حسین مطلبی
    حسین مطلبی | ۶ خرداد ۱۴۰۱

    بازی های جالب و شگفت انگیزی بودن

  • Agha Saib
    Agha Saib | ۱۹ فروردین ۱۴۰۰

    جای باری frostborn خالی است

  • Erfan00725
    Erfan00725 | ۱۸ فروردین ۱۴۰۰

    جای یک سری بازی ها مثل last day و life after خالی بود ولی بقیشون عالین

مطالب پیشنهادی