ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون
تکنولوژی

بیش از ۹۰ درصد کاربران محصولات اپل iOS 14 را نصب کرده‌اند

داده های تحلیلی «Mixpanel» نشان می دهد که میزان پذیرش نسخه iOS 14 در بین کاربران اپل از مرز ۹۰ درصد نیز فراتر رفته است. این در حالی است که اپل، آذرماه سال گذشته در گزارشی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

داده های تحلیلی «Mixpanel» نشان می دهد که میزان پذیرش نسخه iOS 14 در بین کاربران اپل از مرز ۹۰ درصد نیز فراتر رفته است. این در حالی است که اپل، آذرماه سال گذشته در گزارشی از سهم ۷۲ درصدی iOS 14 خبر داده و اعلام کرده بود که این نسخه روی ۸۱ درصد از دستگاه‌های معرفی شده طی چهار سال گذشته نصب شده است.

طبق داده‌های اخیر Mixpanel در حدود ۹۰.۴۵ درصد از کاربران iOS آخرین نسخه سیستم عامل اپل را نصب کرده‌اند. با توجه به اینکه این نسخه کمتر از هفت ماه قبل منتشر شد، این درصد پذیرش رقمی چشمگیر است. در حال حاضر تنها ۵.۰۷ درصد کاربران نسخه iOS 13 و در حدود ۴.۴۸ درصد با نسخه iOS 12 یا نسخه‌های قدیمی‌تر کار می‌کنند.

اپل هنوز این آمار و ارقام را تایید نکرده است. براساس گزارش منتشر شده از سوی وب‌سایت Apple Developer، تا تاریخ ۶ اسفندماه در حدود ۸۰ درصد از تمامی دستگاه‌های اپل با نسخه  iOS 14 کار می‌کردند.

مهرماه سال گذشته، کاربران از ویژگی‌های نسخه جدید سیستم عامل اپل هیجان زده شده بودند و به سرعت نسخه جدید را دریافت کردند. ویجت‌های جدید،‌شخصی سازی آیکون‌ها، رابط کاربری مناسب برای برقراری تماس‌ها و قابلیت‌های مربوط به App Library در کنار برخی دیگر از ویژگی‌های جدید این نسخه باعث شود بتواند از محبوبیت خوبی در بین کاربران برخوردار شود. iOS 14 دو ویژگی خاص یعنی بهبود تجربه کاربری و بهبود حریم شخصی بهره می برد.

در حال حاضر، اپل روی توسعه نسخه iOS 14.5 کار می‌کند که در دسترس توسعه دهندگان و کاربران نسخه بتا عمومی قرار دارد. با وجودی که تاریخ انتشار این نسخه هنوز مشخص نیست، اما اپل می‌گوید احتمالا نسخه جدید و به روز رسانی شده فصل بهار در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت. نسخه iOS 14.5 نیز ویژگی های جدیدی به همراه دارد و کاربران می توانند با استفاده از آن از طریق اپل واچ، قفل آیفون خود را باز کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی