ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

VMX Video Editor
نرم افزار و اپلیکیشن

آشنایی با اپ VMX Video Editor؛ تجربه‌ای با کیفیت از ویرایش ویدیو

مهم‌ترین عاملی که باعث عقب ماندن اپ‌های ویرایش ویدیو از همتایان دسکتاپی‌شان شده، تجربه کاربریست. هنوز هم بسیاری بر این عقیده‌اند که ویرایش ویدیو در موبایل و تبلت در حرفه‌ای‌ترین حالت هم به نرم‌افزارهای دسکتاپ ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

مهم‌ترین عاملی که باعث عقب ماندن اپ‌های ویرایش ویدیو از همتایان دسکتاپی‌شان شده، تجربه کاربریست. هنوز هم بسیاری بر این عقیده‌اند که ویرایش ویدیو در موبایل و تبلت در حرفه‌ای‌ترین حالت هم به نرم‌افزارهای دسکتاپ نمی‌رسد. ولی همیشه استثناهایی وجود دارند. VMX Video Editor که امروز با آن آشنا می‌شوید، یک اپلیکیشن موبایل است که به خاطر گستره وسیع امکانات و مهم‌تر از آن تجربه کاربری خوب، ثابت می‌کند که با موبایل هم می‌توان ادیت‌های حرفه‌ای و خیره‌کننده‌ای انجام داد.

درست مثل ادوبی پریمیر VMX هم مبنای کارش را ساختار تایم‌لاینی و لایه‌ای قرار داده، اما با این مزیت نسبت به همتایانش که برای افزودن لایه‌ها محدودیتی ندارد. تا جایی که نتیجه مطلوب را بگیرید می‌توانید اضافه کردن لایه‌های ویرایشی را ادامه بدهید و نکته بعد این که خروجی‌هایتان می‌توانند 60 فریم بر ثانیه و کیفیت 4K داشته باشند.

VMX Video Editor

فقط این دو مورد کافی هستند که بدانید با یک ویرایشگر حرفه‌ای مواجه هستید. اما گستره وسیع قابلیت‌ها و افکت‌ها دلیل دیگری است که از کار در محیط حرفه‌ای VMX لذت ببرید. به غیر از امکانات روتین ویرایشگرهای این چنینی (از تنظیم رنگ و صدا گرفته تا تعیین ابعاد کادر و صداگذاری و تنظیم سرعت) VMX قابلیت‌های مهم‌تری هم دارد که ارزش استفاده از آن را بالا برده‌اند.

کروما کی یا همان تکنیک پرده‌ سبز سینما و Keyframe Animations برای انیمیشن‌سازی در حد مبتدی جزو این قابلیت‌های خاص هستند. این دو ویژگی به خوبی در اپلیکیشن پیاده‌سازی شده‌اند و در ترکیب با انواع فیلتر و افکت ویدیویی که در اختیارتان قرار دارند، می‌توانند نتایج خیره‌کننده‌ای به دست بدهند.

اما همه این موارد تا وقتی که رابط و تجربه کاربری خوبی نداشته باشید، خیلی مهم نیستند. خوشبختانه توسعه‌دهنده VMX Video Editor اهمیت این موضوع را درک کرده به خاطر همین محیطی فراهم ساخته که کاربران از کار در آن لذت ببرند. اگر هم در مورد هر قسمتی از ویرایش سؤالی داشته باشید، قسمت Tutorial با آموزش تصویری پاسخ بسیاری از سؤالاتتان را می‌‌دهد.

VMX Video Editor

VMX دو نسخه رایگان و حرفه‌ای دارد که برای گرفتن خروجی‌ با نهایت کیفیت و بدون واترمارک، و دسترسی به تمام فیلترها و افکت‌های سینمایی باید به سراغ نسخه حرفه‌ای بروید. ولی خوشبختانه نسخه رایگان هم کارتان را راه میندازد و موانع زیادی جلوی پایتان قرار نداده و ضمنا تبلیغات تمام صفحه هم ندارد.

البته باید توجه داشته باشید که اپلیکیشن VMX Video Editor هنوز در نسخه 1.0 به سر می‌برد و اشکالات ریز و درشتی هم دارد. به طور مثال کیفیت صداگذاری در اپلیکیشن هنوز خیلی مطلوب نیست و کاربران برای ویرایش موزیک و جلوه‌های صوتی در اپ به مشکلاتی برخورد داشته‌اند. با این وجود امید می‌رود که به‌روزرسانی‌های VMX این مشکلات و شکایات کاربران را برطرف کنند.

ویرایشگر ویدیوی VMX برای اندروید و آی او اس عرضه شده و به خاطر تجربه کاربری خوب و قابلیت‌های ویژه‌اش می‌تواند انتخاب مطمئنی برای ویرایش ویدیوهایتان در موبایل باشد، خصوصا اگر تولیدکننده محتوا هستید و به ویرایش‌های سریع احتیاج دارید.

VMX Video Editor

VMX Video Editor

سازنده: AndOr Communications قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 72 / 55 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی