ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

تاکنون چند نفر در سراسر جهان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند؟ نقشه آنلاین را مشاهده کنید

هر روز در سراسر جهان میلیون‌ها نفر واکسن کرونا دریافت می‌کنند. «بینگ» در اقدامی جالب برای نمایش آنلاین تعداد افرادی که هر روز واکسینه می‌شوند، صفحه جدیدی به نام «Bing covid» طراحی کرده که آمار ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۷:۲۵

هر روز در سراسر جهان میلیون‌ها نفر واکسن کرونا دریافت می‌کنند. «بینگ» در اقدامی جالب برای نمایش آنلاین تعداد افرادی که هر روز واکسینه می‌شوند، صفحه جدیدی به نام «Bing covid» طراحی کرده که آمار تعداد افرادی واکسینه شده در سراسر جهان واکسن را به صورت آنلاین نمایش می‌دهد.

در این صفحه، در کنار ارائه اطلاعات آماری از تعداد افرادی که واکسن را دریافت کرده‌اند، تعداد مبتلایان، بهبود یافتگان و آمار فوت در اثر بیماری کرونا را نمایش می‌دهد. روی نقشه همه چیز به صورت شفاف نمایش داده می‌شود. مثلا درصد افرادی که در هر منطقه دوز اول را دریافت کرده یا برای دوز دوم واکسینه شده‌اند نیز کاملا مشخص شده است.

در قسمتی از صفحه، آمار کل افراد واکسینه شده در سراسر جهان را نمایش می‌دهد که هر روز به این تعداد اضافه می‌شود. با انتخاب نام هر کشور و حتی منطقه جغرافیایی و کلیک روی آن پنجره جدیدی باز می‌شود و اطلاعات آماری به همراه نمودار تعداد افراد جدیدی که به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند نمایش داده می‌شود. کاربران همچنین می‌توانند از طریق این صفحه اخبار و اطلاعات محتوایی دیگری در مورد واکسن‌های مختلف کرونا در اختیار داشته باشند.

گفتنی است اطلاعات تعداد افراد واکسینه شده در برخی کشورها هر روز یا دو روز یک‌بار به روز می‌شود. یکی از کاربردهای خوب این صفحه آن است که کاربران می‌توانند از طریق این داشبورد مراکز واکسیناسیون را در کشورهای مختلف جهان شناسایی کنند. اپل نیز ماه گذشته در رویکردی مشابه نزدیک‌ترین مزاکز واکسیناسیون را روی اپلیکیشن مپس برای کاربران آمریکایی نمایش می‌داد.

واکسیناسیون یکی از سریع‌ترین راه‌هایی است که می‌تواند جهان را از شر این ویروس همه گیر نجات دهد و این صفحه با هدف کمک به مردم سراسر جهان برای برنامه ریزی دریافت واکسن کرونا طراحی شده است. امید آن می‌رود با طرح واکسیناسیون گسترده در سراسر جهان بتوان روزهای بهتری را برای ساکنان کره بیمار رقم زد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی