ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

تسلا در تحویل نسخه‌های جدید مدل S به مشکل خورده ‌است

عرضه نسخه‌های آپدیت شده تسلا مدل S و مدل X به بازار، ممکن است با تاخیر انجام شود. طبق گزارش‌های به دست آمده، برخی مشتریان تسلا که نسخه جدید تسلا مدل S را سفارش داده ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

عرضه نسخه‌های آپدیت شده تسلا مدل S و مدل X به بازار، ممکن است با تاخیر انجام شود. طبق گزارش‌های به دست آمده، برخی مشتریان تسلا که نسخه جدید تسلا مدل S را سفارش داده اند، گفته اند که تحویل خودروهای آنها از ماه‌های مارس و آوریل، به می و جولای موکول شده که تاخیری 2 ماهه را نشان می‌دهد. تسلا ابتدا اعلام کرده بود که قصد دارد تولید نسخه‌های آپدیت شده مدل S و مدل X را به ترتیب از مارس و آوریل 2021 آغاز کند. اما اکنون طبق اطلاعات رسمی، تولید این خودروها تا پایان ماه مارس، اصلا استارت نخورده است.

تسلا مدل S

نمونه‌هایی هم که ما در تصاویر و کلیپ‌ها می‌بینیم، همان چند دستگاهی هستند که به عنوان مدل های پرتو تایپ به تولید رسیده اند. فعلا مشخص نیست که آیا تسلا در تولید نسخه‌های جدید مدل S و مدل X با مشکل خاصی روبرو است یا نه. هر چند که ممکن است این مشکل از نوع نرم افزاری باشد.

البته این احتمال وجود دارد که برخی مشتریان، خودرو خود را در همان موعد مقرر، تحویل بگیرند. اما قطعا عده دیگری باید بیشتر منتظر بمانند. تاخیر در پروسه تحویل که معمولا ناشی از بروز مشکل در خط تولید است، امری طبیعی به نظر می‌آید. البته که این امر بیشتر برای خودروسازان پر تیراژ صدق می‌کند و نه تسلا!

تسلا مدل S

به هر حال، تاخیر دو ماهه در تحویل خودروهای جدید، چندان هم مسئله مهمی از سوی تسلا به حساب نمی‌آید. اما امیدواریم که مشکلات این شرکت زودتر حل شوند تا قادر به اجرای تعهدات خودش نسبت به مشتریان باشد. اکنون افراد زیادی در جهان هستند که برای ورود نسخه‌های به روز شده مدل S و مدل X، لحظه شماری می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی