ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 11 پرو مکس
تکنولوژی

نوجوانان آمریکایی آیفون را به گوشی‌های اندرویدی ترجیح می‌دهند

براساس اطلاعات آماری، نوجوانان آمریکایی گوشی‌های آیفون را به موبایل‌های اندرویدی ترجیح می‌دهند. البته با توجه به این موضوع که اپل محبوبیت بسیار زیادی در ایالات متحده دارد، وجود این مسئله تعجب آور به نظر ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

براساس اطلاعات آماری، نوجوانان آمریکایی گوشی‌های آیفون را به موبایل‌های اندرویدی ترجیح می‌دهند. البته با توجه به این موضوع که اپل محبوبیت بسیار زیادی در ایالات متحده دارد، وجود این مسئله تعجب آور به نظر نمی‌رسد.

نوجوانان این کشور ترجیح می‌دهند محصولات اپل را خریداری کنند و در واقع شرکت کوپرتینویی یکی از برندهای محبوب در بازار موبایل آمریکا محسوب می‌شود. اطلاعات مربوط به نظرسنجی جدید انجام شده نشان می‌دهد که ۸۸ درصد نوجوانان ایالات متحده از آیفون استفاده می‌کنند. این داده‌ها براساس نظرسنجی از حدود ۷۰۰۰ نوجوان تهیه توسط شرکت سرمایه‌گذاری Piper Sandler تهیه شده است. همچنین ۹۰ درصد نوجوان‌ها ادعا می‌کنند که گوشی بعدی آن‌ها آیفون خواهد بود.

آیفون

براساس گزارش منتشر شده از سوی کانترپوینت در سال ۲۰۲۰، از هر دو گوشی موبایلی که در ایالات متحده به فروش رسیده، یکی از آن‌ها آیفون بوده است. بنابراین اصلا تعجبی ندارد که نوجوانان آیفون را به گوشی‌های اندرویدی ترجیح دهند. نظرسنجی انجام شده، نشان می‌دهد که میزان استفاده نوجوانان از گوشی‌های آیفون تاکنون به این مقدار نرسیده بوده و از این نظر یک رکورد محسوب می‌شود.

با این وجود به نظر می‌رسد اپل قلمروی بسیار قدرتمند و بزرگی را در ایالات متحده تشکیل از آن خود کرده است. بسیاری از افراد برای ارتباط با دیگران از iMessage استفاده می‌کنند و به نوعی به آن وابسته هستند. بنابراین از iMessage می‌توان به عنوان یکی از مهمترین دلایل محبوبیت آیفون اشاره کرد.

آیا ممکن است خداحافظی ال‌جی با بازار موبایل تایری در این آمارها داشته باشد؟ آیا این احتمال وجود دارد در آینده آمارها تغییر کند؟  ال‌جی اخیرا در اعلامیه‌ای رسما با دنیای موبایل خداحافظی کرد. البته گوشی‌های ال جی سهم زیادی در ایالت متحده ندارد اما می‌توان اینطور برداشت کرد که مالکان گوشی‌های ال‌جی در آینده باید از سایر برندها استفاده کنند. با توجه به اینکه گوشی‌های ال‌جی با سیستم عامل اندروید کار می‌کنند، این احتمال وجود دارد اکثر کاربران این شرکت به سمت گوشی‌های سامسونگ تمایل نشان دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Uncle_STULIN
    Uncle_STULIN | ۲۱ فروردین ۱۴۰۰

    این اصلاً خوب نیست، در واقع افتضاحه. من کاری با اپل ندارم و نمی گم بی کیفیته و غیره؛ مسئله اینجاست که دلیل علاقه این همه نوجوان به آیفون چیه؛ آیفون تو همه جای دنیا گوشی خاصیه (اصلاً ربطی به قیمتش نداره) این نشون میده که شبکه های اجتماعی و دولت ها سرمایه داری چه تاثیری روی آدم ها و اللخلوص نوجوان ها گذاشتن. این اتفاق لزوماً بد نیست بلکه دلیلی که باعث این اتفاق شده بده

  • molavy
    molavy | ۲۱ فروردین ۱۴۰۰

    اونوقت یک نفرشان نمی‌خواد با افرادی که آیفون ندارن ارتباط بگیره، تا بفهمه تو یک قفس افتاده؟!!

  • Fereydoun
    Fereydoun | ۲۱ فروردین ۱۴۰۰

    نوجوانان امریکا که جای خود داره! تمام مسئولین ایران هم علاقه دارن آیفون استفاده کنن!! برا ما ملت اخ و جیزه فقط

مطالب پیشنهادی