ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

بنتلی و بریتلینگ از ساعت لوکس و اشرافی ۱.۳ میلیارد تومانی رونمایی کردند

دو شرکت بنتلی و بریتلینگ (Breitling) سالگرد همکاری خود را با معرفی یک ساعت جدید جشن گرفتند. این ساعت که نامی طولانی دارد، با عنوان Premier B21 Chronograph Tourbillon 42 Bentley Limited Edition شناخته می‌شود! ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

دو شرکت بنتلی و بریتلینگ (Breitling) سالگرد همکاری خود را با معرفی یک ساعت جدید جشن گرفتند. این ساعت که نامی طولانی دارد، با عنوان Premier B21 Chronograph Tourbillon 42 Bentley Limited Edition شناخته می‌شود!

سازنده می‌گوید ساعت جدید متعلق به سری توربیلون، در واقع تعبیری نوین از مدل مچی بریتلینگ پریمیر در دهه 40 میلادی بوده و در ساخت آن از سلایق ویلی بریتلینگ الهام گرفته شده است. بد نیست اشاره کنیم ویلی نوه موسس کمپانی بریتلینگ بود و علاقه زیادی به محصولات بنتلی داشت. نسخه اصلی ساعت پریمیر توسط وی طراحی شده بود.

آنطور که اعلام شده تنها 25 نمونه از ساعت جدید بریتلینگ تولید خواهد شد. قاب این ساعت 42 میلی‌متر قطر داشته و از طلای رزگلد 18 عیاری ساخته شده است. از ویژگی‌های متمایز این ساعت باید به طراحی خاص عقربه‌ها، بند طلایی-قهوه‌ای که جنسی از چرم تمساح دارد و قاب شفاف پشتی از جنس یاقوت اشاره کنیم.

صفحه ساعت مشترک بنتلی و بریتلینگ، برای ادای احترام به مسابقات اتومبیلرانی بریتانیا و 19 سال همکاری دو شرکت، دارای رنگ سبز اختصاصی است. برای ایجاد جذابیت، قسمت بالایی این ساعت برش خودرو و برخی اجزا از نمای روبرو نیز نمایان هستند.

ساعت لوکس
موتور این ساعت از نوع Caliber B21 بوده و تا عمق صد متری ضد آب است

آدریان هالمارک (Adrian Hallmark) رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بنتلی در رابطه با این محصول لوکس و جذاب گفته:

«این ساعت خیره‌کننده نمایانگر تعهد مشترک ما به روح پیشرو، تخصص در ساخت و برتری تکنولوژیک است.»

و اما قیمت. همانطور که قابل حدس است، برای خرید ساعت Premier B21 Chronograph Tourbillon 42 Bentley Limited Edition باید مبلغ بالایی پرداخت کرد. علاقه‌مندان به این ساعت اشرافی در اروپا باید ۴۹ هزار یورو کنار بگذارند. این رقم با نرخ روز ارز معادل تقریبا 52 هزار دلار و یا 1.3 میلیارد تومان می‌شود! ناگفته نماند با بودجه‌ای مشابه می‌توان یک دستگاه ب‌ام‌و سری 5 خریداری کرد!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ahmadreza8
    Ahmadreza8 | ۲۰ فروردین ۱۴۰۰

    عاشقش شدم😐

مطالب پیشنهادی