ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

30 دستگاه شورولت کامارو در معرض خطر کنده شدن لوگوی فرمان حین تصادف هستند

تاکنون فراخوان‌های بسیاری از سوی خودروسازان بزرگ دنیا به دلیل مشکلات ایمنی و کیفی، دیده ایم. جدیدترین نمونه از این فراخوان‌ها، مشکل لوگوی فرمان تعداد محدودی شورولت کامارو است که در تصادفات می‌تواند به راننده، ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۳:۰۰

تاکنون فراخوان‌های بسیاری از سوی خودروسازان بزرگ دنیا به دلیل مشکلات ایمنی و کیفی، دیده ایم. جدیدترین نمونه از این فراخوان‌ها، مشکل لوگوی فرمان تعداد محدودی شورولت کامارو است که در تصادفات می‌تواند به راننده، آسیب برساند. طبق فراخوان رسمی منتشر شده از سوی جنرال موتورز، نشان کامارو چسبانده شده بر روی غربیلک فرمان این خودرو می‌تواند دردسر ساز شود. چرا که قالب گیری آن به درستی انجام نشده است. در حقیقت، این نشان آن طور که باید بر سر جای خود، محکم نیست.

در حین تصادف، نشان اختصاصی کامارو می‌تواند از فرمان جدا گردد و همچون گلوله‌ای به سمت راننده شلیک شود. خوشبختانه تاکنون جنرال موتورز هیچ گزارشی از ایجاد جراحت یا صدمه به راننده در اثر این نقص مونتاژی، دریافت نکرده است. خبر خوب بعدی این است که تنها 30 دستگاه کامارو مشمول این فراخوان می‌شوند. جالب اینجاست که این 30 دستگاه، اصلا به طور متوالی تولید نشده اند.

اگر مالکان کامارو بخواهند بدانند که خودرو آنها جزو آن 30 دستگاه معیوب هست یا نه، می‌توانند با وارد کردن کد VIN اتومبیل خود در وب سایت اختصاصی فراخوان‌های GM، از این موضوع با خبر شوند. در صورت مشمول بودن، کمپانی جنرال موتورز به آنها اطلاع می‌دهد و از آنها برای رفع مشکل، به نزدیک‌ترین نمایندگی خدمات پس از فروش شورولت، دعوت به عمل می‌آورد.

رفع این ایراد هم بسیار ساده است. کمپانی GM با عوض کردن قاب ایربگ راننده، مشکل را بر طرف می‌کند و هیچ هزینه‌ای هم از مالک خودرو نمی‌گیرد. جالب اینجاست که فروش کامارو در سال 2021 در مقایسه با رقبای اصلی او، یعنی فورد موستانگ و دوج چلنجر، به شدت افت کرده است. به گونه‌ای که موستانگ اکنون تقریبا فروشی دو برابر کامارو دارد و اختلاف چلنجر با او هم به زودی به همین نسبت می‌رسد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Daach
    Daach | ۲۱ فروردین ۱۴۰۰

    خیلی خبر مهمی بود

  • Ali Hosseini
    Ali Hosseini | ۲۱ فروردین ۱۴۰۰

    بازم خوبه طرح وسط فرمون کنده میشه حین تصادف این جا تنها چیزی که تو تصادف از پراید میمونه فرمونشه

  • noisymind
    noisymind | ۲۰ فروردین ۱۴۰۰

    این کفار از خدا بی خبر! حتی میدونن که از این همه تولیدشون فقط 30 تاش و کدوم یکیشون مشکل داره!! بعد ما اینجا ماشین تولید میکنیم با کلی ایراد و میگیم همینه که هست!!

مطالب پیشنهادی