ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولتیماتوم ۲۴ ساعته وزارت ارتباطات به سه اپراتور درباره اختلال کلاب هاوس

سازمان تنظیم مقررات (رگولاتوری) با ارسال هشداری به سه اپراتور اصلی کشور به آنها ۲۴ ساعت فرصت داد تا اختلال مشهود در شبکه اجتماعی کلاب هاوس را برطرف کنند. رییس سازمان رگولاتوری از اپراتورها خواسته ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۵:۵۵

سازمان تنظیم مقررات (رگولاتوری) با ارسال هشداری به سه اپراتور اصلی کشور به آنها ۲۴ ساعت فرصت داد تا اختلال مشهود در شبکه اجتماعی کلاب هاوس را برطرف کنند. رییس سازمان رگولاتوری از اپراتورها خواسته تا در صورت وجود نامه قضایی برای این موضوع، رونوشت آن به وزارت ارتباطات ارائه شود.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، این هشدار دیروز با نامه «حسین فلاح جوشقانی»، رئیس سازمان تنظیم مقررات خطاب به مدیرعامل سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و مخابرات ایران ابلاغ شده است.

در هفته اخیر کاربران این سه اپراتور برای اتصال به کلاب هاوس با مشکل مواجه شده بودند با اینکه اکثر این اختلا‌ل‌ها برطرف شده اما هنوز هم مشکلاتی برای تعدادی از کاربران برای اتصال به این شبکه اجتماعی وجود دارد. وزارت ارتباطات این اختلال‌ها را غیرعادی دانسته بود و در ظاهر به نظر می‌آید هیچ نهادی دستوری مبنی بر فیلترینگ و یا مسدودسازی این شبکه ابلاغ نکرده است یا دست‌کم اینطور می‌گوید.

در این هشدار که توسط رگولاتوری ابلاغ شده، ماده ۷۳۷ قانون مجازات اسلامی که ایجاد اختلال در ارتباطات را جرم‌انگاری کرده مورد استناد قرار گرفته است. البته بند ف ماده ۳ قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز این وزارت خانه را طبق قانون مامور حراست و حفاظت از تبادل اطلاعات در شبکه‌های اطلاع رسانی می‌نماید.

متن نامه همچنین متذکر شده در صورت استمرار این اختلال و با توجه به جمع‌آوری ادله فنی، گزارش رخداد جرم برای پیگیری قضایی به دادسرا ارائه و درخواست پیگرد قضایی آمران و عاملان این اختلال ثبت و پیگیری خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Alireza?
    Alireza? | ۲۲ فروردین ۱۴۰۰

    آذری جهرمی به شرکت ارتباطات سیار نامه زده که اختلال کلاب هاوس رو رفع کنید؛اما جالبیش اینجاست که شرکت ارتباطات سیار زیر مجموعه وزارت ارتباطاته😐و جناب آقای وزیر ارتباطات عملا به خودش نامه زده که : 24 ساعت وقت داری اختلال کلاب هاوس رو رفع کنی وگرنه من میدونم و تو!😂

    • realtime
      realtime | ۲۳ فروردین ۱۴۰۰

      بهش میگن سیرک

مطالب پیشنهادی