ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیستم آنلاین احراز نشانی کسب و کارهای اینترنتی در اینماد آغاز به کار کرد

سامانه نماد اعتماد الکترونیکی با ایجاد زیرساخت لازم به شرکت ملی پست سیستم بر خط احراز نشانی کسب و کارهای اینترنتی راه‌اندازی کرد تا عملیات صدور اینماد را سریع‌تر و دقیق‌تر انجام دهد. به گفته ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۸:۲۵

سامانه نماد اعتماد الکترونیکی با ایجاد زیرساخت لازم به شرکت ملی پست سیستم بر خط احراز نشانی کسب و کارهای اینترنتی راه‌اندازی کرد تا عملیات صدور اینماد را سریع‌تر و دقیق‌تر انجام دهد.

به گفته روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، با ایجاد زیرساخت ‌های لازم و اتصال سامانه نماد اعتماد الکترونیکی به شرکت ملی پست، سیستم برخط احراز نشانی کسب ‌وکارهای اینترنتی مورد بهره ‌برداری قرار گرفته است. با راه‌اندازی این سامانه مزایای مختلفی ایجاد می‌شود که مهم‌ترین آن اطمینان از تحقق آدرس کسب و کار اینترنتی و کاهش زمان ارسال مرسوله پستی حاوی شناسه احراز نشانی به کمتر از ۲۴ ساعت خواهد بود. برای استعلام کد پستی از طریق کد ملی مطلب دیگر دیجیاتو را هم بخوانید.

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی مزایای دیگر این موضوع را که حول محور ماده ۳۳ قانون تجارت الکترونیکی مبتنی بر لزوم احراز نشانی فروشندگان کالا و ارائه دهندگان خدمات اینترنتی راه‌اندازی شده به این شرح تعریف کرده است:

  • احراز نشانی کسب ‌وکارهای اینترنتی صرفاً بر اساس اطلاعات پایگاه داده نشانی های کشور موجود در سامانه (gnaf.post.ir)
  • حذف جابجایی فیزیکی مرسولات پستی از تهران به اقصی نقاط کشور
  • صرفه‌ جویی در زمان و هزینه احراز نشانی برای کسب ‌وکارهای اینترنتی به حداقل ممکن
  • امکان احراز منظم مکان کسب ‌وکارهای اینترنتی و کاهش ریسک خرید و فروش اینترنتی

در این خدمت، شناسه احراز مکان شش ‌رقمی منحصر به فرد تولید شده توسط سامانه enamad به صورت سیستمی برای شرکت ملی پست ارسال و به صورت برخط بر اساس کد پستی به واحد پستی مربوط در شهرستان مورد نظر ارسال می‌شودد. سپس مرسوله پستی در واحد پستی مذکور تولید و ظرف کمتر از یک روز به متقاضی تحویل می ‌گردد تا از طریق ثبت شناسه در سامانه enamad، نشانی کسب ‌وکار اینترنتی احراز شود. طبق برنامه ‌ریزی انجام ‌شده، این فرآیند به صورت منظم طی دوره‌ های سه ‌ماهه تکرار خواهد شد و با همکاری خود کسب و کارها روال آن ادامه خواهد یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی