ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ معرفی گوشی گیمینگ ردمی با چیپ دیمنسیتی ۱۲۰۰ افشا شد

شیائومی می‌خواهد با برندهای مختلف، در تمام بخش‌های بازار حضور داشته باشد و فروش گوشی‌های هوشمندش را افزایش دهد. در همین راستا به دنبال معرفی گوشی گیمینگ ردمی است که طبق شایعات، در ماه جاری ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

شیائومی می‌خواهد با برندهای مختلف، در تمام بخش‌های بازار حضور داشته باشد و فروش گوشی‌های هوشمندش را افزایش دهد. در همین راستا به دنبال معرفی گوشی گیمینگ ردمی است که طبق شایعات، در ماه جاری میلادی و با چیپ دیمنسیتی ۱۲۰۰ از راه می‌رسد.

در گذشته یک منبع آگاه به نام «Digital Chat Station» از تجهیز گوشی گیمینگ ردمی به چیپ دیمنسیتی ۱۲۰۰ خبر داده بود و حالا تاریخ رونمایی از آن را اعلام کرده. به گفته این منبع، این دستگاه در اواسط یا اواخر ماه آوریل (اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت) از راه می‌رسد.

اگرچه گزارش‌های گذشته به شماره مدل M2104K10C‌ این دستگاه اشاره کرده‌اند، اما هنوز چنین محصولی در دیتابیس پلتفرم‌های TENAA و 3C در چین رویت نشده‌. با توجه به این موضوع اگر اطلاعات اخیر صحت داشته باشد، این دستگاه احتمالا اواخر و نه اواسط آوریل از راه می‌رسد.

گوشی گیمینگ ردمی

این گوشی هوشمند که اسم رمز «Ares» را یدک می‌کشد، احتمالا از دوربین اصلی چهارگانه بهره می‌برد که لنز اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX686 خواهد بود. در حال حاضر مشخصات فنی بیشتری از این دستگاه منتشر نشده است.

نسخه هندی این دستگاه با شماره مدل M2104K10I به تازگی در دیتابیس IMEI این کشور رویت شده که طبق آن، ظاهرا شیائومی آن را با برند پوکو روانه بازار هند می‌کند. از آنجایی که انتظار می‌رود دیمنسیتی ۱۲۰۰ عملکردی مشابه اسنپدراگون ۸۷۰ داشته باشد، احتمالا گوشی گیمینگ ردمی تحت سری F برند پوکو در این کشور عرضه می‌شود.

در کنار این دستگاه، شیائومی احتمالا در آینده گوشی دیگری با شماره مدل M2103K19PC را هم در چین معرفی خواهد کرد. این گوشی هوشمند از نمایشگر LCD با رفرش ریت ۹۰ هرتز، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت روی فریم و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی بهره می‌برد. این موبایل هم احتمالا تحت برند پوکو در هند عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • dr x dr xx
    dr x dr xx | ۲۲ فروردین ۱۴۰۰

    پردازنده‌ی مدیاتک برای گیمینگ بدرد نخوره، هرچند با قیمت بیشتر باید از مشابه کوالکومش استفاده کنند

    • سجاد
      سجاد | ۲۳ فروردین ۱۴۰۰

      قبلا این حرف درست بود ولی الان نه😐😐

مطالب پیشنهادی