ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین رندرهای گلکسی S21 FE سامسونگ با طراحی آشنا منتشر شد

سامسونگ سال گذشته میلادی از نسخه FE یا Fan Edition گلکسی S20 رونمایی کرد و ظاهرا امسال هم چنین رویکردی را در قبال گلکسی S21 در پیش می‌گیرد. حالا برای اولین بار رندرهای گلکسی S21 ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

سامسونگ سال گذشته میلادی از نسخه FE یا Fan Edition گلکسی S20 رونمایی کرد و ظاهرا امسال هم چنین رویکردی را در قبال گلکسی S21 در پیش می‌گیرد. حالا برای اولین بار رندرهای گلکسی S21 FE به اینترنت راه پیدا کرده‌اند.

این رندرها که از سوی یک منبع موثق حوزه فناوری با حساب توییتری «OnLeaks» منتشر شده‌اند، گوشی هوشمند کره‌ای‌ها را از زوایای مختلف نشان می‌دهند.

طبق رندرها، گلکسی S21 FE طراحی مشابه با گلکسی S21 دارد، با این حال روی پنل پشتی آن یک تغییر به چشم می‌خورد. دوربین اصلی این دستگاه برخلاف گلکسی S21، با پنل پشتی ادغام شده و طراحی یکدست‌تری دارد.

گلکسی S21 FE

در سایر بخش‌ها تفاوت چندانی میان این دستگاه‌ها به چشم نمی‌خورد و ابعاد این گوشی جدید برابر ۱۵۵.۷ در ۷۴.۵ در ۷.۹ میلی‌متر است. با توجه به استفاده از نمایشگر ۶.۴ اینچی در گلکسی S21 FE، این تفاوت اندازه منطقی به نظر می‌رسد و البته مانند سایر اعضای گلکسی S21، این محصول هم از یک حفره در مرکز صفحه نمایش خود بهره می‌برد.

این دستگاه مانند گلکسی S20 FE فریم فلزی و پنل پشتی «Galstic» خواهد داشت تا سامسونگ بتواند آن را با قیمت پایین‌تری روانه بازار کند. در پخش پایینی این گوشی هوشمند حفره‌های اسپیکر، پورت USB-C و درگاه سیمکارت به چشم می‌خورند. دکمه‌های پاور و تنظیم صدا هم در سمت راست دستگاه قرار گرفته‌اند.

گلکسی S21 FE

چندین هفته پیش گزارشی درباره نقشه راه سامسونگ برای سال ۲۰۲۱ منتشر شد که خبر از معرفی گلکسی S21 FE در تاریخ ۲۸ مرداد می‌داد. در حالی که امکان تغییر این تاریخ وجود دارد، باید تا معرفی این گوشی هوشمند چندین ماه دیگر صبر کنیم.

گلکسی S21 FE

سامسونگ احتمالا برخی ویژگی‌های گلکسی S20 FE را به نسل جدید آن می‌آورد و انتظار می‌رود این دستگاه را در رنگ‌های متنوع و البته قیمت مقرون به صرفه روانه بازار کند. با توجه به فاصله طولانی تا زمان معرفی، باید منتظر افشای اطلاعات و رندرهای بیشتری از این محصول باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • arash
    arash | ۲۲ فروردین ۱۴۰۰

    سلام خسته نباشید میخواستم بگم من گوشیم اس ۲۰ اف ای هست پردازنده هم اگزینوس ۹۹۰ هست با رم ۸ گوشیم تو کال اف دیوتی خیلی لگ میخوره نمیدونم دلیلش چیه خیلی ضعیف عمل میکنه در حدی که تو دیجی کالا هم لگ میخوره ممنون میشم راهنمایی کنید

    • Farzad6058
      Farzad6058 | ۲۲ فروردین ۱۴۰۰

      منم s20 fe دارم ریست کردم درست شد

  • Arman
    Arman | ۲۲ فروردین ۱۴۰۰

    اصلا مگه تو ایران کلمه مقرون به صرفه هم
    داریم!!!!

مطالب پیشنهادی