ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

بنتلی رسما وارد صنعت ساختمان‌سازی شد؛ احداث برج‌های لوکس در میامی آمریکا

کمپانی انگلیسی بنتلی، اعلام کرده که به زودی اولین اقامتگاه‌های اختصاصی برند خود را در ایالت فلوریدا، آماده بهره برداری می‌کند. این اقامتگاه‌های خاص که Bentley Residences نامیده می‌شوند، برج‌های مسکونی لوکسی هستند که در ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۵

کمپانی انگلیسی بنتلی، اعلام کرده که به زودی اولین اقامتگاه‌های اختصاصی برند خود را در ایالت فلوریدا، آماده بهره برداری می‌کند. این اقامتگاه‌های خاص که Bentley Residences نامیده می‌شوند، برج‌های مسکونی لوکسی هستند که در همکاری مشترک با شرکت Dezer Development ساخته خواهند شد.

همچون برج‌های « پورشه دیزاین » و مجموعه آرمانی (کاسا)، برج‌های بنتلی هم در ساحل Sunny Isles در میامی، واقع شده اند. این منطقه یکی از نقاط مهم در 27 هکتار زمین متعلق به مجموعه Dezer Development است و به احتمال زیاد، از عظیم‌ترین املاک ساحلی موجود در ایالت فلوریدا هم به حساب می‌آید.

بنتلی و Dezer Development در ساخت این پروژه، با یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های معماری جهان، یعنی Sieger Suarez همکاری می‌کنند. در این پروژه، بیش از 200 آپارتمان لوکس ساخته خواهد شد و هر یک از واحدها با بهترین متریال و دیزاین، به دست خریداران می‌رسد. همچنین این ساختمان‌ها مجهز به آسانسورهای اختصاصی برای بالا بردن اتومبیل هستند.

در حالی که هر برج، گاراژی از اتومبیل‌های مخصوص به خود را دارد تا ساکنان بتوانند از آنها برای رفتن به ساحل، استفاده کنند. اتومبیل‌های در نظر گرفته شده برای این گاراژها هم از محصولات خود بنتلی از قبیل کانتیننتال و فلایینگ اسپور خواهند بود.

صد البته که هر واحد از آپارتمان‌ها دارای استخر خصوصی و چشم انداز عالی رو به دریا است. چرا که طراحی برج‌ها به شکل سیلندر است و پنجره‌های سراسری آنها از کف تا سقف، زاویه دید عالی از اطراف می‌دهد.

بنتلی

از دیگر ویژگی‌های واحدهای Bentley Residences، برخورداری از بالکن خصوصی، سونا و دوش حمام در فضای باز را می‌توان نام برد. همچنین باشگاه ورزشی، چشمه آبگرم، کلاب تفریحی و رستوان هم که از ملزومات هر برج لوکسی به حساب می‌آیند، در امکانات مجموعه Bentley Residences پیش بینی شده اند.

طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، برج‌های Bentley Residences تا سال 2026 تکمیل خواهند شد. حال آنکه فرایند ساخت آنها از 2023 استارت می‌خورد. این برج‌ها بر اساس گواهی نامه شورای ساختمان‌های سبز فلوریدا (FLGC) ساخته خواهند شد.

به این معنا که در ساخت آنها فقط از متریال دوستدار محیط زیست استفاده می‌شود و نور پردازی آنها به گونه‌ای خواهد بود که از لاک پشت‌های ساحلی در معرض خطر، محافظت به عمل آید. همچنین این ساختمان‌ها به منظور کاهش مصرف انرژی، کاملا مهندسی خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی