ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

چهره احتمالی کیا اسپورتیج جدید توسط طراحان آزاد ترسیم شد

یک ویدیوی لو رفته اخیرا منتشر شد که نسل جدید کیا اسپورتیج را با استتار فراوان، در گوشه یک پارکینگ نشان می‌داد. از آنجا که هیچ کسی در اطراف خودرو نبود، شخص فیلمبردار توانست تا ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

یک ویدیوی لو رفته اخیرا منتشر شد که نسل جدید کیا اسپورتیج را با استتار فراوان، در گوشه یک پارکینگ نشان می‌داد. از آنجا که هیچ کسی در اطراف خودرو نبود، شخص فیلمبردار توانست تا حد زیادی به این کراس اوور نزدیک شود. اکنون گرافیست زبر دست، Gotcha Cars، با برداشت شخصی خودش که از آن ویدیو داشته، رندری خیالی از چهره اسپورتیج جدید، ترسیم کرده است.

کیا اسپورتیج جدید

در این رندر، اسپورتیج جدید را با چهره‌ای متمایز از قبل می‌بینیم. این نگاه اجمالی به نسل نو اسپورتیج، می‌تواند به واقعیت هم بسیار نزدیک باشد. چراغ‌های ذوزنقه‌ای عمودی در جلو، مهم‌ترین مشخصه ظاهری این رندر هستند. حال آنکه لامپ‌های روشنایی روز هم حاشیه این چراغ‌ها را اشغال می‌کنند. جلو پنجره پوزه ببر کیا را هنوز به شکلی تاثیر گذار در چهره خودرو می‌توان مشاهده کرد. البته اکنون المان اصلی آن به شکل قطعه‌ای کوچک در بین چراغ‌ها، محصور شده است. در عوض، بخش پایینی آن را، شبکه‌ای بسیار بزرگ‌تر پوشش می‌دهد.

کیا اسپورتیج جدید

اندکی پایین‌تر، شبکه‌های افقی را می‌بینیم که پروژکتورهای جلو را هم درون خود، جای داده اند. از روی محصولات جدید کیا می‌توان پیش بینی کرد که اسپورتیج جدید هم کابین بسیار چشم نوازی داشته باشد. در کابین نسل جدید خودروهای کیا، تکنولوژی‌های مدرن به شکلی زیبا، پیاده سازی شده اند. اسپورتیج جدید بر روی پلت فرم مشترک با آخرین نسل توسان، طراحی خواهد شد. بسته به بازار هدف، این خودرو می‌تواند با دو فاصله محوری مختلف، عرضه گردد.

کیا اسپورتیج جدید

برخی پیشرانه‌های اسپورتیج احتمالا با توسان مشترک خواهند بود. پیشرانه پایه هیوندای، همان نسخه 2.5 لیتری 4 سیلندر است که 187 اسب بخار قدرت و 241 نیوتن متر گشتاور دارد. پیشنهاد بعدی، یک گزینه 4 سیلندر هیبریدی توربو شارژ 1.6 لیتری است که 226 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

طبق شایعات تایید شده، پیشرانه پلاگین هیبرید هم برای اسپورتیج و توسان جدید به زودی معرفی می‌شود. آن طور که شنیده‌ها می‌گویند، اسپورتیج جدید قرار است که در همین ماه آوریل رونمایی گردد. یعنی تا همین چند هفته آینده! بنابراین می‌توان حدس زد که فروش آن در آمریکا و سایر بازارها هم تا پایان سال، استارت می‌خورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Amin
    Mohammad Amin | ۲۳ فروردین ۱۴۰۰

    اعییییی

مطالب پیشنهادی