ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بایننس کوین با عبور از مرز ۵۵۰ دلار به بالاترین ارزش تاریخی خود دست یافت

قیمت رمزارز بایننس کوین با رشد ۲۳.۵۸ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته و رشد ۵۸.۴۴ درصدی ظرف یک هفته گذشته در زمان نگارش این خبر به بالای ۵۵۰ دلار رسیده است. این ارز دیجیتال توانسته ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۸:۴۵

قیمت رمزارز بایننس کوین با رشد ۲۳.۵۸ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته و رشد ۵۸.۴۴ درصدی ظرف یک هفته گذشته در زمان نگارش این خبر به بالای ۵۵۰ دلار رسیده است. این ارز دیجیتال توانسته به بالاترین ارزش تاریخی خود دست پیدا کند.

داده‌های آماری نشان می‌دهند قیمت بایننس نسبت به سال گذشته در همین زمان در حدود ۱۴۸۴ درصد افزایش یافته است. قیمت آن در در ابتدای سال جاری میلادی ۳۷.۴۲ دلار بود و به فاصله کوتاهی توانست در ساعاتی از روز دوشنبه مورخ ۲۳ فروردین ماه مرز ۶۰۰ دلار را نیز رد کند. برخی تحلیلگران بازار معتقدند که قیمت بایننس کوین ممکن است تا ۴۵۰ یا ۵۰۰ دلار اصلاح شود و برخی نظر دیگری دارند و صحبت از ادامه روند صعوی می‌زنند. ظرف چند روز گذشته علاوه بر بایننس کوین، برخی دیگر از رمزارزها از جمله XRP نیز توانستند رشد قیمت خوبی را تجربه کنند.

ارزش بازار رمزارزها رو به رشد است و توانسته از مرز ۲ تریلیون دلار نیز عبور کند. در حال حاضر ارزش بازار بیت کوین به ۱.۱ تریلیون دلار رسیده که بالاتر از مجموع ارزش بازار ویزا و مسترکارت است. ارزش بازار مسترکارت و ویزا جمعا به ۸۳۷ میلیارد دلار می‌رسد. در واقع ویزا با ارزش ۴۹۰ میلیارد دلاری و مسترکارت با ارزش ۳۴۷ دلاری خود نتوانسته‌اند خود را به بیت کوین برسانند.

بایننس کوین

چند روز قبل، «چانگ‌پنگ ژائو» مدیرعامل بایننس اعلام کرد که این صرافی تصمیم‌های جدیدی گرفته و قصد دارد در سال ۲۰۲۱ حداقل ۳۰ شرکت فعال در حوزه رمزارزها را خریداری کند. در این صورت انتظار می‌رود هر ماه سه شرکت به شرکت‌های تابعه بایننس اضافه شود.

همچنین مدیرعامل بایننس می‌گوید همه سرمایه خود را رمزارز خریده و در حال حاضر نه خانه دارد و نه ماشین. وی در مصاحبه مطبوعاتی خود به این موضوع اشاره کرده که پول خود را صرف خرید لپ‌تاپ مناسبی برای معامله ارزهای دیجیتال کرده و بقیه سرمایه خود را در این حوزه سرمایه‌گذاری کرده است.

حال باید دید روند تصاعدی قیمت بایننس تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و اگر این روند اصلاح شود، ارزش این رمزارز در چه محدوده‌ای تصحیح خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی