ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بهترین گوشی سال ۱۳۹۹ برای عکاسی
موبایل

گوشی‌های سامسونگ احتمالا به لرزشگیر پیشرفته سنسور شیفت مجهز می‌شوند

آیفون ۱۲ پرو مکس اولین تلفن هوشمندی بود که در دوربین اصلی خود از لرزشگیر سنسور شیفت استفاده کرد. این فناوری به جای تثبیت لنز به تثبیت سنسور دوربین می‌پردازد تا تصاویر باثبات‌تر و باکیفیت‌تری ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

آیفون ۱۲ پرو مکس اولین تلفن هوشمندی بود که در دوربین اصلی خود از لرزشگیر سنسور شیفت استفاده کرد. این فناوری به جای تثبیت لنز به تثبیت سنسور دوربین می‌پردازد تا تصاویر باثبات‌تر و باکیفیت‌تری را به وجود بیاورد. حالا گزارش شده که سامسونگ هم می‌خواهد به سراغ استفاده از همین فناوری در گوشی‌های خود برود.

به گزارش وب‌سایت GalaxyClub، سامسونگ در حال کار روی فناوری لرزشگیر دوربین سنسور شیفت است، اما آیا این خبر با شایعه همکاری سامسونگ و شرکت «الیمپوس» ارتباطی دارد؟ غول فناوری کره‌ای سال‌هاست که در گوشی‌های خود از لرزشگیر اپتیکال استفاده می‌کند و به‌تازگی حتی گلکسی A52 را هم با این فناوری تولید کرده. منتها در آن روش هدف ممانعت از لرزش لنز است..

در فناوری سنسور شیفت از لرزش خود سنسور دوربین جلوگیری می‌شود. با این کار می‌توانید با ثبات بالاتری عکاسی کنید و خروجی باکیفیت‌تری داشته باشید. منبع گزارش امروز می‌گوید سامسونگ چند وقتی است که کار روی لرزشگیر سنسور شیفت را آغاز کرده است.

شبکه مخابراتی 5G

البته این فناوری ممکن است تا سال آینده به گوشی‌های سامسونگ راه پیدا نکند. این شرکت معمولا فناوری‌های بزرگ دوربین خود را در سری پرچمداران گلکسی اس معرفی می‌کند. هفته پیش شایعه شد که سامسونگ در حال همکاری با برند الیمپوس است که تجربه خوبی در زمینه تولید دوربین‌های مجهز به لرزشگیر سنسور شیفت دارد.

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات زیادی در این باره در دسترس نیست و فقط می‌توانیم گمانه‌زنی کنیم. حتی اگر سامسونگ با الیمپوس وارد همکاری نشود، باز هم دور از ذهن نیست که آن‌ها از این فناوری استفاده کنند. چون اپل امسال تمام مدل‌های آیفون را به لرزشگیر سنسور شیفت مجهز می‌کند و طبیعی است که رقبای اندرویدی هم نخواهند در این رقابت عقب بمانند.

سامسونگ به عنوان بزرگ‌ترین فروشنده موبایل دنیا و رقیب شماره یک اپل، مطمئنا بهترین گزینه برای پیشگام شدن در این مسیر است و اگر این فناوری را در گلکسی اس ۲۲ دیدیم، نباید چندان تعجب کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • balck bird
    balck bird | ۲۴ فروردین ۱۴۰۰

    چند روز پیش تست دوربین اس بیست و یک سامسونگ با می یازده شیایومی رو دیدم و واقعا واقعا به این نتیجه رسیدم که چقدر ساده بودم من و امثال من که یه سایتی مثل دگزو میاد اون نمره به سامسونگ میده و از اونطرف می یازده بهترین دوربین معرفی میکنه ما هم باور میکنیم،واقعا چطور روشون میشه واقعا چطوری اخه😐

  • Shahram Yalameha
    Shahram Yalameha | ۲۳ فروردین ۱۴۰۰

    قیمت ی گوشی با قیمت خونه داره نزدیک میشه.

مطالب پیشنهادی