ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بلومبرگ: نسل جدید آیپد پرو در ماه جاری میلادی از راه می‌رسد

به گفته بسیاری از منابع، نسل جدید آیپد پرو در نیمه اول ۲۰۲۱ از راه می‌رسد، اما حالا بلومبرگ از معرفی این محصولات در ماه جاری میلادی (اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت) خبر داده است. ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

به گفته بسیاری از منابع، نسل جدید آیپد پرو در نیمه اول ۲۰۲۱ از راه می‌رسد، اما حالا بلومبرگ از معرفی این محصولات در ماه جاری میلادی (اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت) خبر داده است.

طبق گزارش جدید بلومبرگ، اپل در تولید نسل جدید آیپد پرو با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند که مهم‌ترین آن‌ها، تامین نمایشگرهای مینی-LED است. این پنل جایگزین نمایشگر LCD نمونه ۱۲.۹ اینچی می‌شود.

با وجود چنین مشکلاتی، منابع آگاه به بلومبرگ گفته‌اند که مدل‌های جدید آیپد پرو در نیمه دوم آوریل از راه می‌رسند و اپل نمی‌خواهد تغییری در برنامه‌هایش ایجاد کند.

در حالی که کوپرتینویی‌ها احتمالا پیش از پایان ماه جاری میلادی از این تبلت‌های جدید رونمایی می‌کنند، طبق گزارش اخیر مدل‌های گران‌قیمت‌تر با نمایشگر مینی-LED احتمالا با چند روز یا چند هفته تاخیر روانه بازار می‌شوند. با توجه به این موضوع، کاربران برای دسترسی به مدل بزرگتر تبلت اپل باید مدت زمان بیشتری منتظر باشند و البته شاید این کمپانی در ابتدا شمار محدودی از آن‌ها را در اختیار خریداران قرار دهد.

نسل جدید آیپد پرو

تا به امروز گزارش‌های زیادی درباره نسل جدید آیپد پرو منتشر شده که تنها به تجهیز این تبلت‌ها به نمایشگر مینی-LED اشاره نکرده‌اند. انتظار می‌رود این محصولات با دوربین ارتقایافته از راه برسند و البته از طریق پورت USB-C قادر به پشتیبانی از ارتباط تاندربولت باشند.

طبق کدهای موجود در بتای iOS 14.5، این تبلت‌ها با چیپ A14X از راه می‌رسند که احتمالا مبتنی بر چیپ M1 کوپرتینویی‌ها خواهد بود. بنابراین این محصولات باید قدرت فوق‌العاده بالایی داشته باشند.

در حال حاضر نمی‌دانیم اپل برای معرفی مدل‌های جدید آیپد پرو مراسم مخصوصی برگزار می‌کند یا اینکه تنها با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی، این محصولات از راه می‌رسند. با این حال به احتمال زیاد در ماه جاری میلادی این دستگاه‌ها معرفی می‌شوند تا اپل همچنان قدرتش در بازار تبلت‌ها را به رخ رقبا بکشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی