ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جعبه گشایی گلکسی A82 سامسونگ پیش از رونمایی رسمی [تماشا کنید]

سامسونگ می‌خواهد در تاریخ ۳ اردیبهشت از گوشی جدید گلکسی کوانتوم ۲ رونمایی کند که ظاهرا در بازار جهانی با نام گلکسی A82 شناخته می‌شود. حالا ویدیوی جعبه ‌گشایی گلکسی A82 سامسونگ به اینترنت راه ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

سامسونگ می‌خواهد در تاریخ ۳ اردیبهشت از گوشی جدید گلکسی کوانتوم ۲ رونمایی کند که ظاهرا در بازار جهانی با نام گلکسی A82 شناخته می‌شود. حالا ویدیوی جعبه ‌گشایی گلکسی A82 سامسونگ به اینترنت راه پیدا کرده است.

در روزهای گذشته شاهد انتشار اطلاعات زیادی درباره گلکسی A82 بودیم و در کنار تصاویر واقعی، مشخصات کامل این گوشی هوشمند هم منتشر شده‌اند. ویدیوی جعبه گشایی گلکسی کوانتوم ۲ در کنار نمایش تجهیزات موجود در بسته‌بندی این دستگاه، مشخصات اصلی آن را دوباره تایید می‌کند.

گوشی حاضر در این ویدیو سفید رنگ است و به نظر می‌رسد از فریم فلزی به همراه پنل پشتی با طراحی مات و همچنین نمایشگر خمیده بهره می‌برد. روی پنل پشتی آن دوربین اصلی سه‌گانه به چشم می‌خورد و در مرکز بخش بالایی نمایشگر هم یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی قرار دارد.

گلکسی A82 سامسونگ از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 و لرزشگیر اپتیکال بهره می‌برد که توسط دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید با دریچه دیافراگم f/2.2 و دوربین ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق با دریچه دیافراگم f/2.4 همراهی می‌شود. دکمه‌های تنظیم صدا و همچنین در سمت راست دستگاه خودنمایی می‌کند.

اگرچه با طراحی آشنایی همانند گلکسی A52 و گلکسی A72 روبه‌رو هستیم، اما یک تفاوت بزرگ میان آن‌ها به چشم می‌خورد. گلکسی A82 مشابه پرچمدارهای سامسونگ فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است و برای اتصال هدفون خود باید از پورت USB در بخش پایینی استفاده کنید.

گلکسی A82 5G

در جعبه این دستگاه شارژر ۱۵ واتی و کابل USB Type-A به USB Type-C قرار دارد. طبق شایعات این گوشی هوشمند برای جلوگیری از نفوذ آب و گرد و غبار، از استاندارد IP67 پشتیبانی می‌کند. موبایل جدید کره‌ای‌ها همچنین با اندروید ۱۱ از راه می‌رسد.

از سایر مشخصات گلکسی A82 سامسونگ می‌توان به نمایشگر ۶.۷ اینچی سوپر امولد با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش، چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس یا اسنپدراگون ۸۶۰، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی