ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

زونکن دیوار
کسب و کار

رونمایی دیوار از سرویس «زونکن»؛ تسهیل ارتباط مشاوران املاک با آگهی‌دهندگان

پلتفرم دیوار اعلام کرد که با هدف ایجاد پل ارتباطی بین مشاوران املاک و آگهی‌دهندگان شخصی از سرویس جدید خود با نام «زونکن» رونمایی کرده است تا از طریق آن افرادی که ملک خود را ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۶

پلتفرم دیوار اعلام کرد که با هدف ایجاد پل ارتباطی بین مشاوران املاک و آگهی‌دهندگان شخصی از سرویس جدید خود با نام «زونکن» رونمایی کرده است تا از طریق آن افرادی که ملک خود را در دیوار آگهی می‌کنند، در صورت تمایل به مشاورین املاک متصل شوند.

دیوار طی چند سال گذشته به یکی از اصلی‌ترین مراکز برای یافتن آگهی‌های خرید، فروش و اجاره ملک در فضای مجازی تبدیل و باعث شده تا مشاوران املاک نیز از این پلتفرم به عنوان بنگاه آنلاین خود استفاده کنند.

در تمام این مدت اگر فردی ملک خود را در یکی از پلتفرم‌های آگهی آنلاین منتشر می‌کرد، باید شخصا با مشتری‌ها ارتباط برقرار می‌کرد. همچنین مشاوران املاک برای یافتن مالکانی که تمایل به همکاری داشته باشند، بایستی میان هزاران آگهی گشته تا بتوانند این گونه افراد را پیدا کنند.

اما اکنون دیوار با ارائه خدمت زونکن، که همان کاری را انجام می‌دهد که با عنوان «فایل‌یابی» شناخته می‌شود، به آسانی مشاوران املاک و آگهی‌دهندگان شخصی را به یکدیگر متصل می‌کند.

همین حالا هم مشاوران املاک با استفاده از آگهی‌های سایت‌ دیوار، فایل‌ها را پیدا می‌کنند و از طریق تماس با فردی که آن ملک را آگهی کرده، سعی می‌کنند کارهای مربوط به آن فایل را خود به عهده بگیرند اما با زونکن این کار بسیار ساده‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود.

تمام مشاورین املاکی که در پنل «املاک» دیوار یا در پنل «مشاوران مستقل» مشغول به فعالیت هستند، می‌توانند از زونکن که در حال حاضر به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته استفاده کنند.

زونکن دیوار

روش کار زونکن

هنگامی که افراد می‌خواهند ملک خود را در سایت دیوار آگهی کنند، طی مراحل ثبت آگهی از آن‌ها پرسیده می‌شود که آیا مایل به اشتراک‌گذاری این فایل با مشاوران املاک هستند یا خیر. اگر فرد تیک فعال‌سازی این بخش را بزند، آگهی مورد نظر در بخش زونکن برای مشاوران املاک به نمایش در می‌آید.

براساس آمار سایت دیوار تاکنون حدود ۸۰ درصد از افرادی که ملک‌های شخصی‌شان را در دیوار آگهی کرده‌اند، خواسته‌اند تا این فایل‌ها در زونکن‌ هم به نمایش دربیاید.

در پنل مشاوران و قسمت زونکن، بخشی با عنوان «همه فایل‌ها» وجود دارد که در آن آگهی‌های املاک افرادی که مایل‌اند با مشاوران املاک همکاری کنند، نمایش داده شده است.

همچنین فیلترهایی در این بخش قرار گرفته تا مشاوران بتوانند برحسب نوع کار خود، دسته و محله مدنظر را تعیین کرده و فایل دلخواه خود را راحت‌تر پیدا کنند.

سپس مشاوران املاک با انتخاب فایل‌های مد نظرشان، می‌توانند با شخص آگهی‌دهنده تماس گرفته و اطلاعات بیشتری درباره ملک پیدا کرده و موارد مطرح شده در آگهی را تکمیل‌تر کنند یا بدون ایجاد تغییری آن فایل را در بخش مشاوران املاک ثبت کنند.

مزیت‌های زونکن

زونکن این امکان را به مشاوران املاک می‌دهد که ضمن دسترسی به آگهی‌های املاک تمام اشخاصی که مایل به همکاری با آن‌ها هستند، به سادگی و با سرعت آگهی مد نظرشان را ویرایش کرده و آن را ثبت کنند؛ در حالی که پیش از این بایستی پس از یافتن فایل، دوباره تمامی اطلاعات را در سایت وارد می‌کردنند.

همچنین با این سرویس، مشاوران املاک نیاز به چانه‌زنی با آگهی‌دهندگان شخصی و راضی کردن آن‌ها ندارند؛ زیرا خود شخص آگهی‌گذار تمایل خود برای همکاری با مشاوران املاک را نشان داده است. این مزیت از ایجاد مزاحمت برای افرادی که به هر دلیل تمایلی برای همکاری با مشاوران املاک ندارند، جلوگیری کرده و در وقت و هزینه هر دو طرف ماجرا صرفه‌جویی صورت می‌گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی