ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیری تاریخ برگزاری مراسم بعدی اپل را برملا کرد

سیری ظاهرا قبل از اپل تصمیم گرفته تاریخ مراسم بعدی کوپرتینویی‌ها را اعلام کند. به گفته این دستیار هوشمند، این مراسم در تاریخ ۳۱ فروردین یعنی سه شنبه هفته آینده برگزار می‌شود. انتظار می‌رود در ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۲:۵۵

سیری ظاهرا قبل از اپل تصمیم گرفته تاریخ مراسم بعدی کوپرتینویی‌ها را اعلام کند. به گفته این دستیار هوشمند، این مراسم در تاریخ ۳۱ فروردین یعنی سه شنبه هفته آینده برگزار می‌شود. انتظار می‌رود در این رویداد با نسل جدید آیپد پرو و ردیاب ایرتگ روبه‌رو شویم.

زمانی که از سیری درباره رویداد بعدی اپل سوال بپرسید، این دستیار به شما چنین جوابی می‌دهد: رویداد ویژه در روز سه‌ شنبه در تاریخ ۲۰ آوریل در اپل پارک در کوپرتینو، کالیفرنیا برگزار می‌شود. شما می‌توانید به تمام جزئیات در سایت Apple.com دسترسی پیدا کنید.

به نظر می‌رسد این مراسم بدون حضور رسانه‌ها و به صورت زنده از طریق وب‌سایت اپل و کانال یوتیوب این غول دنیای فناوری پخش می‌شود.

اپل معمولا یک هفته پیش از برگزاری رویدادی، آن را به اهالی رسانه اطلاع می‌دهد، بنابراین شاید چندین ساعت دیگر کوپرتینویی‌ها بطور رسمی چنین تاریخی را تایید کنند.

در حالی که بسیاری منتظر برگزاری مراسم اپل در ماه گذشته میلادی بودند، این کمپانی دست به چنین کاری نزد تا کاربران برای ملاقات با محصولات جدیدش چندین هفته بیشتر منتظر بمانند. انتظار می‌رود در مراسم کوپرتینویی‌ها از مدل‌های جدید آیپد پرو و همچنین ردیاب بلوتوثی ایرتگ رونمایی شود.

تاریخ مراسم اپل

دیروز بلومبرگ در گزارشی از معرفی نسل جدید آیپد پرو در ماه جاری میلادی خبر داد و حالا ظاهرا چنین پیش‌بینی درسته از آب درآمده. به گفته بلومبرگ، اپل در مدل ۱۲.۹ اینچی این تبلت از فناوری نمایشگر مینی-LED استفاده می‌کند، با این حال این کمپانی با مشکلاتی در تامین آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کند.

این احتمال وجود دارد که کوپرتینویی‌ها این مدل را با تاخیر وارد بازار کنند یا اینکه تصمیم بگیرند در ابتدا شمار محدودی از آن‌ها را به فروش برسانند.

در کنار نسل جدید آیپد پرو، مدت‌هاست منتظر رونمایی از ردیاب ایرتگ هم هستیم. بسیاری منتظر معرفی این محصول در سال گذشته میلادی بودند، اما کوپرتینویی‌ها ظاهرا تصمیم گرفته‌اند در سال جاری میلادی از آن رونمایی کنند.

احتمالا  اپل در چندین ساعت آینده با انتشار دعوتنامه‌ای بطور رسمی برگزاری این رویداد در هفته آینده را تایید می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی