ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت از سرفیس لپ‌تاپ ۴ با پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل رونمایی کرد

پس از مدت‌ها انتظار و انتشار گزارش‌های فراوان، مایکروسافت بالاخره جدیدترین نسل سرفیس لپ‌تاپ را معرفی کرد. سرفیس لپ‌تاپ ۴ از فردا با پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل و رایزن ۴۰۰۰ شرکت AMD وارد بازار می‌شود. ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

پس از مدت‌ها انتظار و انتشار گزارش‌های فراوان، مایکروسافت بالاخره جدیدترین نسل سرفیس لپ‌تاپ را معرفی کرد. سرفیس لپ‌تاپ ۴ از فردا با پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل و رایزن ۴۰۰۰ شرکت AMD وارد بازار می‌شود.

مایکروسافت این محصول را با ۴ پردازنده مختلف روانه بازار می‌کند که دو مورد آن مربوط به اینتل و دو مورد دیگر آن مربوط به AMD می‌شود. خریداران می‌توانند سرفیس لپ‌تاپ ۴ را با پردازنده رایزن 5 4680U یا رایزن 7 4980U سفارش دهند. اگر از طرفداران پردازنده‌های اینتل باشید، می‌توانید جدیدترین محصول ردموندی‌ها را با اینتل Core i5-1135G7 یا Core i7-1185G7 سفارش دهید.

نمونه‌های مجهز به پردازنده‌ AMD از گرافیک رادئون بهره می‌برند و مدل‌های اینتل هم دارای گرافیک Iris Xe هستند.

سرفیس لپ‌تاپ ۴

سایر مشخصات سرفیس لپ‌تاپ ۴ تفاوتی با سرفیس لپ‌تاپ ۳ ندارد. شما می‌توانید این لپ‌تاپ را با ۸، ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت رم LPDDR4X سفارش دهید. مایکروسافت این محصول را با ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت حافظه SSD قابل تعویض وارد بازار می‌کند.

از پورت‌های این محصول می‌توان به یک پورت USB-C، یک پورت USB-A، پورت سرفیس کانکت و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد. ردموندی‌ها این لپ‌تاپ را به وبکم 720p، میکروفن دوگانه، اسپیکر استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس و بلوتوث ۵.۰ مجهز کرده‌اند.

سرفیس لپ‌تاپ ۴

مدل ۱۳.۵ اینچی این دستگاه از نمایشگر با رزولوشن ۲۲۵۶ در ۱۵۰۴ پیکسل بهره می‌برد و رزولوشن مدل ۱۵ اینچی برابر ۲۴۹۶ در ۱۶۶۴ پیکسل است. هر دو پنل دارای نسبت تصویر ۳:۲ و لمسی هستند که می‌توانند از سرفیس پن هم پشتیبانی کنند.

سرفیس لپ‌تاپ ۴ در چهار رنگ و دو جنس بدنه مختلف روانه بازار می‌شود. شما می‌توانید مدل ۱۳.۵ اینچی را در رنگ‌های آبی یخی، Sandstone، پلاتین و مشکی مات سفارش دهید. دو نسخه آبی یخی و پلاتین با پوشش آلکانترا فروخته می‌شوند. حق انتخاب برای مدل ۱۵ اینچی بسیار محدودتر است و تنها می‌توان آن را در رنگ‌های پلاتین و مشکی مات و بدنه فلزی سفارش داد.

سرفیس لپ‌تاپ ۴

مایکروسافت پیکربندی گسترده‌ای برای این محصولش درنظر گرفته که شامل ترکیب ۴ پردازنده، ۳ فضای ذخیره‌سازی، ۳ رم، ۲ سایز، ۴ رنگ و ۲ جنس مختلف بدنه می‌شود. با این حال سرفیس لپ‌تاپ ۴ در نسخه مجهز به پردازنده AMD قیمت پایه ۱۰۰۰ دلاری و در نسخه مجهز به پردازنده اینتل قیمت پایه ۱۳۰۰ دلار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی