ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

اولین تصاویر رسمی از کراس اوور جدید جنسیس، منتشر شد

جنسیس زبان طراحی جدید خود را با کانسپت X نمایان کرد و به نظر می‌رسد که این خودروساز برای ماه میلادی جاری، برنامه تازه‌ای در سر دارد. یک تصویر سفید و مشکی که بیانگر رونمایی ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

جنسیس زبان طراحی جدید خود را با کانسپت X نمایان کرد و به نظر می‌رسد که این خودروساز برای ماه میلادی جاری، برنامه تازه‌ای در سر دارد. یک تصویر سفید و مشکی که بیانگر رونمایی جهانی از محصول جدید این شرکت در تاریخ 19 آوریل در نمایشگاه شانگهای است، تازه‌ترین حاشیه آفرینی جنسیس در فضای مجازی به شمار می‌رود. اما واقعا موضوع از چه قرار است؟

کراس اوور جنسیس

این تصویر چندان اطلاعات خاصی به ما نمی‌دهد. فقط نمای نزدیکی از جلو پنجره و چراغ‌ها در آن، مشخص است. الگوی جلو پنجره، بسیار شبیه به طراحی جلو پنجره نسخه الکتریکی جنسیس GV70 به نظر می‌آید که در اوایل امسال، تصاویر آن به بیرون، درز کرده بود. چراغ‌های جلو هم دقیقا با همان خودرو، مطابقت دارند. البته این فقط یک فرضیه است، اما ما معتقدیم که جنسیس با این تیزر، به پیشواز معرفی محصول جدید خود، یعنی GV70e رفته است.

کراس اوور جنسیس

از آنچه که ما تاکنون می‌دانیم، شاسی بلند تمام الکتریکی جنسیس قرار نیست که بر روی پلت فرم الکتریکی مدولار هیوندای بنا شود. همان پلت فرمی که زیر بنای ساخت بسیاری از محصولات جدید هیوندای، کیا و جنسیس است. در عوض، محصول تمام الکتریکی جدید جنسیس احتمالا بر اساس ساختار فعلی جنسیس GV70، طراحی خواهد شد. فقط جای پیشرانه درون سوز آن با موتوری الکتریکی، عوض می‌گردد.

کراس اوور جنسیس

این تصمیم فعلا برای مدل کوچک‌تر GV60، گرفته نشده است. خودرویی که بر روی پلت فرمی جدید ساخته می‌شود و بسیاری از تکنولوژی‌های آن با هیوندای آیونیک 5 و کیا EV6، مشترک خواهند بود. همچنین این محصول قرار است که چهره متمایزی نسبت به تیزرهای فعلی داشته باشد. بنابراین تیزر اخیر جنسیس را به عنوان پیش نمایشی از نسخه الکتریکی GV70e در نظر می‌گیریم که هیچ اشاره‌ای هم به دیگر محصول جدید این کمپانی، یعنی GV60، نداشته است.

کراس اوور جنسیس

تاریخ رونمایی رسمی از کراس اوور الکتریکی جدید جنسیس را، نوزدهم آوریل به ساعت 11 و 40 دقیقه صبح به وقت کره جنوبی، مقرر کرده اند. ممکن است این ساعت برای دیگر ساکنان کره زمین، چندان مناسب نباشد. اما به هر حال برند جنسیس، این ساعت را برای معرفی جهانی، در نظر گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی