ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ روی توسعه موبایل تاشویی که به دو طرف تا می‌شود کار می‌کند

سامسونگ امسال حداقل از دو گوشی تاشو جدید رونمایی می‌کند و حضور گسترده‌تری در بازار موبایل‌های تاشو خواهد داشت. پتنت جدید سامسونگ دستگاهی را نشان می‌دهد که به دو طرف تا می‌شود. پتنت این دستگاه ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سامسونگ امسال حداقل از دو گوشی تاشو جدید رونمایی می‌کند و حضور گسترده‌تری در بازار موبایل‌های تاشو خواهد داشت. پتنت جدید سامسونگ دستگاهی را نشان می‌دهد که به دو طرف تا می‌شود.

پتنت این دستگاه توسط سامسونگ در سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) ثبت شده است  که در مقایسه با پتنت‌های قبلی مربوط به گوشی‌های تاشو، پیشرفت‌ها و قابلیت‌های جدیدی را نشان می‌دهد..

یکی از مواردی که در این پتنت دیده می‌شود، استفاده گوشی از یک دوربین سلفی دوگانه و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر است. اما شاید مهمترین تغییر عمده ارائه شده در آن،  نمایشگری است که می‌تواند هم به داخل و هم به بیرون تا شود. با بستن نمایشگر به سمت داخل، نمایشگر دستگاه قابل رویت نیست ولی زمانی که به بیرون تا می‌شود، کاربران به صفحه نمایش موبایل دسترسی خواهند داشت.

سامسونگ

گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۲ دو گوشی تاشو آینده سامسونگ هستند که انتظار می‌رود اوایل تابستان معرفی شوند. نسل آینده گلکسی زد فولد در نسخه پایه از ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و به سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.5 مجهز می‌شود.

دیگر محصول تاشوی سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ ۲ نیز در دو نسخه مجهز به ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.5  وارد بازار می‌شود. با توجه به اینکه تولید گوشی‌های گلکسی نوت در حال حاضر متوقف شده، انتظار می‌رود سامسونگ در گوشی‌های آینده خود و سری گلکسی زد فولد از قلم S Pen پشتیبانی کند تا علاقه‌مندان به این برند کمبودی را احساس نکنند.

در این گوشی برای اولین بار یک گوشی تاشو از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده می‌کند. با این وجود بعید به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد داشته باشد چنین تغییراتی را برای گوشی گلکسی فلیپ ۳ در نظر گرفته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی