ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 11 پرو مکس
تکنولوژی

رندرهای رنگی آیفون ۱۳ تفاوت‌های طراحی آن را با آیفون ۱۲ نشان می‌دهد

رندرهای رنگی که به تازگی بر اساس اطلاعات فاش شده از آیفون ۱۳ تهیه شده، بریدگی بالای نمایشگر کوچکتر و طراحی متفاوت دوربین پنل پشتی آن را به خوبی نشان می‌دهد. حساب کاربری توییتر «9TechEleven» ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

رندرهای رنگی که به تازگی بر اساس اطلاعات فاش شده از آیفون ۱۳ تهیه شده، بریدگی بالای نمایشگر کوچکتر و طراحی متفاوت دوربین پنل پشتی آن را به خوبی نشان می‌دهد.

حساب کاربری توییتر «9TechEleven» طراحی سه بعدی آیفون ۱۳ و نسخه پرو آن را شبیه سازی کرده است.  رندرهای ارائه شده  شباهت‌ها و تفاوت‌هایی با نسل قبلی یعنی آیفون ۱۲ دارد.

با توجه به رندرهای رنگی و اطلاعات فاش شده در مورد برخی مشخصات نمایشگر، تفاوت‌های احتمالی آیفون‌های نسل قبلی آیفون ۱۳ با موبایل جدید آیفون دیده می‌شود. پیشتر نیز شایعه‌هایی در مورد رونمایی از آیفون جدید با ناچ کوچک‌تر به اشتراک گذاشته شده بود.

به نظر می‌رسد طراحی ماژول دوربین پنل پشتی دستگاه نیز کمی تغییر کرده و دو لنز اصلی به صورت مورب در قسمت ماژول دوربین دیده می‌شوند. همچنین رندرهای ارائه شده از نسخه مینی این گوشی، طرز قرار گرفتن مورب سنسورها روی محفظه دوربین‌ها را نمایش می‌دهد.

هنوز فاصله زیادی به تاریخ رونمایی آیفون جدید اپل باقی مانده است و بی‌شک تا آن زمان شایعه‌های بسیاری در مورد این گوشی هوشمند به اشتراک گذاشته خواهد شد. در بسیاری از خبرهای غیر رسمی به این موضوع اشاره شده است که آیفون ۱۳ نیز همچون آیفون نسل قبل خود از چیپست ۵ نانومتری بهره می‌برد و اپل در سال ۲۰۲۲ و برای آیفون ۱۴ از چیپست ۳ نانومتری کارآمدتر و قدرتمندتر استفاده خواهد کرد. از طرف دیگر برخی اخبار عنوان می‌کند که آیفون ۱۳ ممکن است سرانجام به یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی که گوشی‌های اندروید از آن برخوردار هستند، مجهز خواهد شد.

البته تمام این موارد بر اساس گمانه زنی طراحی شده است و طراحی آیفون ۱۳ در نهایت می‌تواند کاملا متفاوت باشد. اگر اپل طبق سنت خود پیش برود این گوشی در اواخر شهریور (سپتامبر) معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی