ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کالاف دیوتی موبایل
نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛‌ جایزه‌ی دو میلیون دلاری کالاف دیوتی موبایل

هفته‌ی قبل Activision اطلاعیه‌ای درباره‌ی مسابقات جدید کالاف دیوتی موبایل منتشر کرد اما در این هفته و همزمان با شروع فصل سوم این بازی اطلاعات بیشتری از رقابت‌ها منتشر شد؛ از جمله میزان جایزه‌ی مسابقه ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

هفته‌ی قبل Activision اطلاعیه‌ای درباره‌ی مسابقات جدید کالاف دیوتی موبایل منتشر کرد اما در این هفته و همزمان با شروع فصل سوم این بازی اطلاعات بیشتری از رقابت‌ها منتشر شد؛ از جمله میزان جایزه‌ی مسابقه که دو میلیون دلار خواهد بود. اسپانسر این مسابقات کمپانی سونی است و در بخش نهایی رقابت ها درصورت حضوری بودن، در این تورنمنت از موبایل اکسپریا ۱ مارک ۳ سونی استفاده خواهد شد.

طبق شرایط عمومی مسابقات بازیکنان می‌توانند با هر موبایلی که بازی را به خوبی اجرا می‌کند و به شرط داشتن سن بالای ۱۸ سال وارد این رقابت‌ شوند. این تورنمنت مثل سال گذشته در چند مرحله برگزار می‌شود و هر فرد یا گروهی که در چهار هفته‌ی ابتدایی بتواند در ۱۰ مسابقه رده بندی ، ۶۰ امتیاز به دست بیاورد وارد مرحله‌ی دوم می‌شود. اطلاعات بیشتر درباره‌ی این رقابت‌ها به زودی اعلام می‌شود.

در همین بین که Activision حسابی اخبار بازی موبایل را به هم ریخته، کمپانی Tencent Games هم اعلام کرد که یک بازی نقش‌آفرینی جدید در دست توسعه دارد که با نام Alchemy Stars عرضه خواهد شد. بازی ویژگی‌های سبک نقش‌آفرینی را با سبک کارتی در هم آمیخته و گرافیک چشم‌گیری دارد که باید ببینیم در عمل چطور است.

داستان بازی درباره‌ی سرزمین Astra است که دو قوم در صلح در آن زندگی می‌کنند اما یک نیروی شیطانی با هدف تصرف این سرزمین در تلاش است تا صلح بین این دو قوم را بر هم بزند و شما به عنوان یکی از جنگجویان این سرزمین باید در مقابل او بایستید.

تقریبا دو روز پیش بود که بازی Garena Free Fire هم از ایونت جدیدش با نام K.O Fight خبر داد که علاوه بر جوایز مختلف یک سورپرایز ویژه برای بازیکنان برتر هم دارد. کسانی که در مدت این ایونت بهترین نتایج را به دست می‌آورند علاوه بر جوایز مختلف شانس ملاقات دوباره‌ی دو شخصیت معروف لارا و رافائل را هم خواهند داشت که روبروی هم خواهند ایستاد.

خبرهای هفت سنگ این هفته را با خبر ساخت یک بازی جدید بر اساس محموعه‌ی پرسونا به پایان می‌بریم. کمپانی Perfect World Entertainment اعلام کرد که در حال توسعه‌ی بازی CODE NAME: X برای پلتفرم موبایل است که بر اساس سری پرسونا ساخته می‌شود؛ البته تریلر بازی بیشتر نشان می‌دهد که باید انتظار دنیایی شبیه به Persona 5 را داشته باشیم اما هنوز برای قضاوت زود است و باید منتظر جزئیات بیشتر بمانیم.

A Game of Thrones: The Board Game

  • بازی آنلاین است

ظهور بازی‌های ویدیویی نه تنها نقش بردگیم یا بازی‌های رومیزی را کم رنگ نکرد بلکه به گسترش آن هم تا جایی کمک کرد. استودیو Asmodee یکی از معروف‌ترین استودیوهای بازی‌سازی است که اقتباس بازی‌های رومیزی را برای موبایل و کامپیوترهای شخصی می‌سازد و حالا بازی A Game of Thrones: The Board Game را عرضه کرده است.

بازی A Game of Thrones: The Board Game اقتباسی از یک بازی رومیزی به همین نام است و ربطی به سریال بازی تاج و تخت ندارد اما اگر از طرفدارهای کتاب باشید احتمالا از این بازی هم لذت می‌برید. بازی استراتژیک است و تا پنج بازیکن می‌توانند در هر تیم به صورت کراس پلتفرم حضور داشته باشند.

A Game of Thrones: The Board Game

A Game of Thrones: The Board Game

سازنده: Asmodee Digital قیمت: 9.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 320.7/56 مگابایت زبان:

JanKenUP

  • بازی آنلاین و آفلاین است

سنگ، کاغذ و قیچی به خودی خود معروف است و بازی‌های زیادی هم با این موضوع ساخته شده اند اما JanKenUP آن را به صورت یک بازی مبارزه‌ای در آورده است که کاراکترهای متنوعی دارد و از بازی کلاسیک سنگ، کاغذ و قیچی جذاب‌تر است. بازی در بخش آنلاین به شما اجازه می‌دهد با بازیکنان دیگر رقابت کنید و نتایج خودتان را در لیگ رقابت‌ها با دیگران مقایسه کنید.

JanKenUP!‏

JanKenUP!‏

سازنده: Humita قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 35 مگابایت زبان:

Fetching Alchemist

  • بازی آفلاین است

بازی Fetching Alchemist خبر خوش این هفته برای طرفداران بازی‌های پازلی است که کم و بیش از دنیای فانتزی هم خوششان می‌آید زیرا شما را به دنیایی می‌برد که کیمیاگری هنوز اعتبار دارد و پازل‌های زیادی روبرویتان هستند که کلید اصلی حل آن‌ها سرعت عمل است. پازل‌های بازی سطح متوسط رو به بالا دارند و گاها سخت می‌شوند و همین باعث می‌شود از پیروزی لذت ببرید.

Fetching Alchemist

Fetching Alchemist

سازنده: Bizleycraft قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 28 مگابایت زبان:

Poltergeist

  • بازی آفلاین است

بازی Poltergeist یکی از عناوین کژوال و جدید این هفته است که بر خلاف طراحی بصری متوسطش، گیم‌پلی جالبی دارد که در آن شما نقش یک روح را دارید! بله، یک روح که اتفاقا سرگرمی مورد علاقه‌اش تسخیر وسایل مختلف است اما باید از دست شکارچیان روح هم در امان بماند. این بازی کاملا رایگان است و حتی پرداخت درون‌برنامه‌ای و تبلیغ هم ندارد و روی هم رفته ارزش تجربه کردن را دارد.

Poltergeist

Poltergeist

سازنده: Mokuni LLC قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 100.3/56 مگابایت زبان:

Missile Conflict BLITZ

کالاف دیوتی موبایل

  • بازی آفلاین است

بازی Missile Conflict BLITZ یکی دیگر از عناوین جدید هفته است که تا حدی گیم‌پلی آن تکراری به نظر می‌رسد اما طراحی بصری خوبی دارد. اگر از بازی‌های مثل Missile Command که با موشک به مکان‌های مختلف حمله می‌شود لذت می‌برید احتمالا این بازی هم برایتان جذاب است.

Missile Conflict BLITZ‏

Missile Conflict BLITZ‏

سازنده: Triboot Technologies GmbH قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 282.8/86 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Ehsan
    Ehsan | ۲۸ فروردین ۱۴۰۰

    دانلود اسکواد قوی

  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۲۷ فروردین ۱۴۰۰

    ممنون 😏

  • GT
    GT | ۲۷ فروردین ۱۴۰۰

    اوه برم کالاف بازی کنم ببرم😅 دعا کنید برام

مطالب پیشنهادی