ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تصاویر رسمی و برخی مشخصات گوشی‌های سری می ۱۱ ایکس شیائومی منتشر شد

شیائومی هفته پیش رسما اعلام کرد که می ۱۱ اولترا و سری می ۱۱ ایکس را ۳ اردیبهشت در هند معرفی می‌کند. حالا چند روز مانده به رونمایی، تصاویر و اطلاعاتی در خصوص پیکربندی رم ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

شیائومی هفته پیش رسما اعلام کرد که می ۱۱ اولترا و سری می ۱۱ ایکس را ۳ اردیبهشت در هند معرفی می‌کند. حالا چند روز مانده به رونمایی، تصاویر و اطلاعاتی در خصوص پیکربندی رم و حافظه داخلی این محصولات منتشر شده است.

به گزارش منبع معتبر هندی موسوم به Mukul Sharma، شیائومی می ۱۱ ایکس با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، شیائومی می ۱۱ ایکس پرو با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و شیائومی می ۱۱ اولترا با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

از چندی قبل این شایعه مطرح شده بود که سری می ۱۱ ایکس همان سری ردمی K40 است که در ماه فوریه در چین معرفی شده بود. حالا رئیس شعبه هند شیائومی با انتشار اولین تصاویر زنده از این محصولات به نحوی تایید کرده که این گوشی‌ها همان خانواده ردمی K40 هستند. شیائومی محصولات خود را در رنگ‌های طلایی، آبی و صورتی تولید می‌کند و در پنل پشتی آن‌ها دوربین سه‌گانه‌ای با ماژول مستطیلی دیده می‌شود.

اگر می ۱۱ ایکس همان ردمی K40 باشد، احتمالا مشخصات فنی مشابهی را خواهیم دید. ردمی K40 از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع E4 AMOLED با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند. این گوشی اسنپدراگون ۸۷۰ با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. ردمی K40 در پنل پشتی از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. در جلو هم یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی ایفای نقش می‌کند.

به همین منوال، می ۱۱ ایکس پرو هم همان ردمی K40 پرو خواهد بود. این محصولات در برخی بازارها با اسامی پوکو F3 و می 11i نیز فروخته می‌شوند. چنان‌چه قیمت می ۱۱ ایکس مشابه ردمی K40 باشد، این دستگاه باید با قیمت تقریبی ۴۰۰ دلار وارد بازار هند شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی