ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی سامسونگ گلکسی Jump تاییدیه بلوتوث دریافت کرد

گوشی جدید سامسونگ به نام گلکسی Jump موفق به کسب تاییدیه بلوتوث شده که می‌تواند یک دستگاه قدیمی برای بازاری جدید باشد. در تاییدیه بلوتوث گلکسی Jump اطلاعات زیادی وجود ندارد و تنها با شماره ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

گوشی جدید سامسونگ به نام گلکسی Jump موفق به کسب تاییدیه بلوتوث شده که می‌تواند یک دستگاه قدیمی برای بازاری جدید باشد.

در تاییدیه بلوتوث گلکسی Jump اطلاعات زیادی وجود ندارد و تنها با شماره مدل SM-A326K روبه‌رو هستیم که شباهت زیادی به شماره مدل یکی دیگر از محصولات سامسونگ یعنی گلکسی A32 5G دارد. این موبایل شماره مدل SM-A326B را یدک می‌کشد.

با توجه به چنین شباهتی در شماره مدل، این احتمال وجود دارد که گلکسی Jump همان گلکسی A32 5G مخصوص بازار کره جنوبی باشد که توسط بزرگترین اپراتور مخابراتی این کشور یعنی «KT Corporation» در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

گلکسی Jump

این گوشی سامسونگ از بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند. از آنجایی که این دستگاه به احتمال زیاد همان گلکسی A32 5G خواهد بود، نباید منتظر تفاوتی میان مشخصات آن‌ها باشیم. با توجه به این موضوع، کاربران به نمایشگر ۶.۵ اینچی TFT با رفرش ریت ۶۰ هرتز، چیپ دیمنسیتی 720 5G مدیاتک، ۴ گیگابایت رم و حداقل ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دسترسی پیدا می‌کنند.

در بخش دوربین هم باید منتظر استفاده از دوربین اصلی چهارگانه به همراه دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی در گوشی گلکسی Jump باشیم.

گلکسی A32 5G ارزان‌ترین گوشی 5G کره‌ای‌ها محسوب می‌شود که چنین موضوعی درباره نسخه مخصوص بازار کره آن هم صادق خواهد بود. در حالی که انتظار نداریم تفاوتی میان نسخه جهانی و بازار کره جنوبی این دستگاه وجود داشته باشد، شاید KT Corporation برای آن قابلیت‌های ویژه‌ای درنظر بگیرد.

سامسونگ در اردیبهشت ماه می‌خواهد از یک گوشی 5G دیگر به نام گلکسی M42 5G رونمایی کند که تبدیل به اولین گوشی 5G سری گلکسی M می‌شود. این دستگاه که از چیپ اسنپدراگون 750G بهره می‌برد، شاید لقب ارزان‌ترین گوشی 5G را از گلکسی A32 5G بگیرد. علاوه بر این، شاید این موبایل بجای نمایشگر LCD TFT به پنل امولد هم مجهز شود که آن را در رده بالاتری قرار می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی