ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

اولین اطلاعات از نسخه تولیدی هوندا سیویک ۲۰۲۲ منتشر شد

نوامبر 2020 بود که هوندا از هشتمین نسل سیویک پرده‌برداری کرد. اما آن زمان، نسخه‌ای به نمایش عموم درآمد، مدل پرتوتایپ یا اولیه این خودرو بود. اکنون خودروساز ژاپنی اقدام به معرفی نسخه نهایی و ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۳:۱۵

نوامبر 2020 بود که هوندا از هشتمین نسل سیویک پرده‌برداری کرد. اما آن زمان، نسخه‌ای به نمایش عموم درآمد، مدل پرتوتایپ یا اولیه این خودرو بود. اکنون خودروساز ژاپنی اقدام به معرفی نسخه نهایی و تولید انبوه آن کرده است. آنچه توجه ما را جلب می‌کند، اضافه شدن چراغ‌های مه شکن و حذف قطعات مشکی پیانویی در نمای جلو است. به جای آن قطعات، از قطعات مشکی مات در نسخه تولیدی استفاده کرده‌اند. خبری از آینه‌های مشکی نسخه پرتوتایپ نیست و آینه‌های هم رنگ با بدنه، جای آنها را گرفته‌اند.

هوندا سیویک

هوندا سیویک تورینگ به عنوان گران‌ترین نسخه از نسل جدید سیویک، به سان‌روف و سنسورهای پارک جلو مجهز شده است. این سنسورها جانمایی جالبی دارند و در جلو پنجره فوقانی قرار گرفته اند. نسخه پرتو تایپ فاقد سنسورهای پارک بود تا ظاهر شسته و رفته تری داشته باشد. البته در نسخه تولیدی هم این سنسورها به خوبی نصب شده اند و لطمه‌ای به زیبایی خودرو وارد نمی‌کنند.

رینگ‌های تمام مشکی نسخه پرتو تایپ، جای خود را به رینگ‌های دو رنگ داده اند که البته همچنان از رنگ مشکی در آنها، استفاده شده است. در نسخه تولیدی تریم تورینگ، قاب مشکی دو پنجره‌ها هم با طرح کروم، جایگزین شده است.

در نمای جانبی دیگر تغییر خاصی را نمی‌توان مشاهده کرد. هوندا هنوز تصویر کاملی از جزئیات فضای داخلی خودرو، منتشر نکرده است. بنابراین تا دو هفته آینده، احتمالا باید منتظر ایجاد تغییرات زیادی در طرح اولیه کابین خودرو باشیم.

هوندا سیویک

پس از معرفی جهانی این خودرو که در انتهای همین ماه صورت می‌گیرد، سیویک 2022 از تابستان پیش رو، پا به نمایندگی‌های هوندا در آمریکای شمالی خواهد گذاشت. تولید این خودرو در کارخانه هندوستان هوندا انجام خواهد گرفت و نسخه هاچ بک نیز چند ماه بعد از نمونه سدان، به خط تولید اضافه خواهد شد.

این اولین باری است که نسخه هاچ بک پنج درب سیویک به دلیل تصمیم هوندا برای تعطیلی کارخانه Swindon در انگلستان، در هندوستان و در کنار نمونه سدان روی خط تولید می‌رود. این کارخانه پیش‌تر توسط هوندا به شرکت‌های لجستیکی، فروخته شده است.

اگرچه هوندا برای عرضه نسخه‌های پرفورمنس بالا از سیویک همچون Si و Type R هم برنامه‌های بلند بالایی دارد، اما سبد تولیدات این خودرو با حذف نمونه کوپه، در حال کوچک شدن است. هر دو نسخه سیویک Si سدان و سیویک Type R هاچ بک، قرار است که با گیربکس دستی به بازار بیایند. بنابراین علاقمندان به خودروهای هیجان انگیز، قطعا قدردان هوندا خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی