ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

میت بوک D14
تکنولوژی

لپ تاپ هواوی میت بوک D14 وارد بازار ایران شد

هواوی از سال ۲۰۱۶ لپ‌تاپ‌های سری میت بوک را روانه بازار کرده اما در همین مدت نه چندان طولانی ثابت کرده که توانایی تولید مدل‌های زیبا و با کیفیت را دارد. میت بوک D14 از ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۸:۴۴

هواوی از سال ۲۰۱۶ لپ‌تاپ‌های سری میت بوک را روانه بازار کرده اما در همین مدت نه چندان طولانی ثابت کرده که توانایی تولید مدل‌های زیبا و با کیفیت را دارد. میت بوک D14 از لپ‌تاپ‌های موجود در بازار ایران است که در کنار ظاهر زیبا از سخت‌افزار مدرن بهره می‌برد.میت بوک D14

نسخه فعلی میت بوک D14 که در ایران به فروش می‌رسد مدل ۲۰۲۰ است که با پردازنده نسل دهم اینتل همراه شده است. این مدل وزن مناسب ۱.۳۸ کیلوگرمی دارد و در عین حال بیشتر قسمت‌های بدنه آن از فلز ساخته شده است. ضخامت این اولترابوک تنها ۱۵.۹ میلی‌متر است و حتی نسبت به رقبایی از جمله ایسر سوئیفت ۳ باریک‌تر و سبک‌تر به حساب می‌آید.

میت بوک D14

یکی از نکاتی که در اولین نگاه به میت بوک دی ۱۴ جلب توجه می‌کند حاشیه باریک ۴.۸ میلی‌متری نمایشگر است. هواوی برای این مدل از پنل نمایشگر IPS بهره برده که زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای را ارائه می‌دهد. لولای جدید در میت بوک D14 هم امکان باز شدن نمایشگر تا زاویه ۱۸۰ درجه‌ای را می‌دهد. اولترابوک هواوی همچنین با شارژر ۶۵ وات همراه شده که به لطف کابل USB-C امکان شارژ گوشی‌های هوشمند را هم دارد.

میت بوک D14 با پردازنده‌های نسل دهم اینتل همراه شده و می‌توانید بین دو مدل Core i5-10210U یا Core i7-10510U انتخاب کنید. برای پردازشگر گرافیکی هم دو گزینه NVIDIA MX250 با ۲ گیگابایت حافظه گرافیکی یا اینتل UHD در نظر گرفته شده است. این اولترابوک همچنین به حافظه داخلی SSD از نوع NVMe با ظرفیت تا ۵۱۲ گیگابایت مجهز شده که سرعتی چندین برابر حافظه‌های SATA دارد. کاربرانی که مدل با پردازنده Core-i5 را انتخاب می‌کنند رم ۸ گیگابایتی نصیب‌شان می‌شود اما مدل Core-i7 با رم ۱۶ گیگابایتی به دست کاربران می‌رسد.

میت بوک D14

اما یکی از ویژگی‌های خاص سری میت بوک، وبکم جهنده آن است. در میت بوک دی ۱۴ نیز وبکم HD در بین کلیدهای کیبورد تعبیه شده و زمانی که به آن نیازی ندارید، در جای خود مخفی می‌شود تا نگرانی مرتبط با حریم خصوصی هم کمتر شود. هواوی همچنین روی کلید پاور یک حسگر اثر انگشت را در نظر گرفته است. میت بوک D14 علاوه بر این‌ها با سیستم تشخیص چهره Windows Hello نیز سازگار است.

میت بوک D14 در بازار ایران با گارانتی و خدمات رسمی به فروش می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی